Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
Rodd & Gunn is a premium New Zealand retail brand that operates in six countries worldwide, with stores, concessions, and e-commerce channels. We also have five Lodge Bar restaurants in Australia and New Zealand. We have offices in Auckland, Melbourne, and New York, as well as warehouse facilities in Melbourne and Auckland, and we use third-party logistics (3PL) warehouses in North America, Canada, the UK, and the Netherlands.
About the Role
As part of the Rodd & Gunn IT department, the IT Helpdesk Specialist will be responsible for providing technical support to our global network. Based in our Melbourne head office, you will be part of a team of three that provides store and office support across six countries. Reporting to the GM Information Systems, your main responsibility will be to ensure that our stores, warehouses, and supporting systems and integration services are operating smoothly.
Responsibilities
• Receive and prioritize requests for IT services, and log incidents and maintain relevant records.
• Interpret user problems and provide solutions.
• Escalate complex or unresolved incidents where required.
• Ensure that our stores, warehouses, and supporting systems and integration services are operating as expected.
• Collaborate with other IT team members to resolve issues.
• Participate in testing and deployment of new systems and services.
• Provide training and support to users as required.
• Maintain accurate and up-to-date documentation of IT systems and procedures.
Yêu Cầu Công Việc
• At least two years of experience in a similar IT helpdesk role, preferably in a retail or e-commerce environment.
• Excellent customer service skills, with the ability to communicate technical information to non-technical users.
• Solid understanding of IT systems and services, including networking, hardware, and software.
• Experience with incident management tools and processes.
• Strong problem-solving skills, with the ability to work under pressure and manage multiple priorities.
• Excellent attention to detail and strong documentation skills.
• Strong team player with excellent communication and interpersonal skills.
Chúng tôi là một thương hiệu Kiwi tự hào, với sự hiện diện toàn cầu ngày càng phát triển. Di sản Rodd &; Gunn của chúng tôi bắt đầu từ năm 1946, khi logo mang tính biểu tượng của thương hiệu - Con trỏ tiếng Anh - được giới thiệu vào thị trường New Zealand. Ngày nay, chúng tôi có hơn 180 cửa hàng trên toàn cầu trải dài trên khắp Úc, New Zealand, Hoa Kỳ, Vương quốc Anh, Canada, Pháp, Bỉ, Singapore. Chúng tôi tự hào về dịch vụ chính hãng cho khách hàng và xuất sắc trong mọi khía cạnh kinh doanh của chúng tôi từ thiết kế sản phẩm đến quản lý hàng tồn kho. Tại Rodd &; Gunn, con người của chúng tôi là tất cả. Chúng tôi chỉ sử dụng những người chúng tôi tin tưởng mới có thể thể hiện bốn giá trị nền tảng của chúng tôi - Tự hào, Trung thành, Trung thực và Vui tươi. Những giá trị này được ghi vào mọi phần trong hoạt động kinh doanh của chúng tôi và hướng dẫn tất cả các hành động và quyết định của chúng tôi hàng ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Chúng tôi cố gắng xây dựng một môi trường hạnh phúc, năng động và hiệu quả, nơi nhân viên của chúng tôi xây dựng thành công của riêng họ khi họ tôn trọng lẫn nhau, thương hiệu, sản phẩm, khách hàng và vai trò của họ trong doanh nghiệp của chúng tôi. Chúng tôi phát triển mạnh trong một môi trường năng động, nhịp độ nhanh và sáng tạo.