Mô tả công việc
- Assume responsibility for preparation and design of the internal and external communication collaterals either printed or electronic
- To assume responsibility of guardian of IC and sub-brand logos which includes responsibility for the correct use of all F&B, SPA, Outlets logos and sub-brand logos in all communication
- To assume and maintain guardianship of the IHG graphics standards manual, ensuring that all suppliers and partners adhere to these standards and procedures outlined in this manual.
- To undertake any reasonable tasks and secondary duties as assigned by the DOMC/DOSM.
- To provide courteous and professional service at all times
- Monitors existing collaterals and update information to maximise business and streamline communication
- Services existing business through management of projects in conjunction with the respective owner.(Internal-External)
- Support to manage all departments’ expectations and deadlines
- Design the best and most attractive and effective collaterals.
- Monitors competitor’s activities and assists in marketing intelligence.
- Ensure up to date knowledge of market dynamics locally, regionally and internationally to provide valuable input towards hotel’s strategy development plan
- Supports marketing through innovation and proactively
- Maintain an appropriate and updated trace file for the project
Quyền lợi được hưởng
-12 annual leace days/years (for the first 5 years, then 01 additional day per year for every 5 years of service)
- Public Holidays per yearAs per VN law (as current: 11 public holidays of Vietnam)
-Service Charge:90% of Service Charge to be paid to colleagues. 10% will be held back for breakages and team activities. If fund is not used by the end of the business year, remains will be transferred to Colleague Activities Fund.
-Uniform:Appropriate uniforms and shoes are provided
-Laundry: Free laundry for uniform
- Meals / per working day:Duty Meal will be provided in staff Cafeteria
- Annual Hotel Bonus 13TH MONTH SALARY:13th Month salary subject to business situation and final decision from GM and Owner
-Long Service Award / Seniority Bonus: Eligibility:
+Employee with seniority of 3/5/7 and 10 years with the Company (including probation period)
+Reward amount:
-3 year achievement: 500k VND
-5 year achievement: 1M VND
-7 year achievement: 2M VND
-10 year achievement: 3M VND
-Compassionate Leave:'
+ Parents and parents in law, children - 3 paid days
+ Direct brother, sister, etc - 1 paid day
+ VND 1,000,000 for wreath
- IHG's employee rate
Yêu cầu công việc
- Should have undergone diploma/degree in Graphic Designing from a recognised institute.
- Hotel marketing experience will be an added advantage.
Yêu cầu hồ sơ
Chúng tôi là một thương hiệu Kiwi tự hào, với sự hiện diện toàn cầu ngày càng phát triển. Di sản Rodd &; Gunn của chúng tôi bắt đầu từ năm 1946, khi logo mang tính biểu tượng của thương hiệu - Con trỏ tiếng Anh - được giới thiệu vào thị trường New Zealand. Ngày nay, chúng tôi có hơn 180 cửa hàng trên toàn cầu trải dài trên khắp Úc, New Zealand, Hoa Kỳ, Vương quốc Anh, Canada, Pháp, Bỉ, Singapore. Chúng tôi tự hào về dịch vụ chính hãng cho khách hàng và xuất sắc trong mọi khía cạnh kinh doanh của chúng tôi từ thiết kế sản phẩm đến quản lý hàng tồn kho. Tại Rodd &; Gunn, con người của chúng tôi là tất cả. Chúng tôi chỉ sử dụng những người chúng tôi tin tưởng mới có thể thể hiện bốn giá trị nền tảng của chúng tôi - Tự hào, Trung thành, Trung thực và Vui tươi. Những giá trị này được ghi vào mọi phần trong hoạt động kinh doanh của chúng tôi và hướng dẫn tất cả các hành động và quyết định của chúng tôi hàng ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Chúng tôi cố gắng xây dựng một môi trường hạnh phúc, năng động và hiệu quả, nơi nhân viên của chúng tôi xây dựng thành công của riêng họ khi họ tôn trọng lẫn nhau, thương hiệu, sản phẩm, khách hàng và vai trò của họ trong doanh nghiệp của chúng tôi. Chúng tôi phát triển mạnh trong một môi trường năng động, nhịp độ nhanh và sáng tạo.