Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Admin Executive (Urgent)
Saltmine Category
9 việc làm
31 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
04/03/2024
Hạn nộp hồ sơ:
03/04/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 10, Dreamplex 195 Building, 195 Điện Biên Phủ, phường 15, quận Bình Thạnh
Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Premium Private Insurance (Bảo hiểm sức khoẻ PVI)
14 Annual Leaves, 3 Family Leaves, 5 Medical Leaves
Lunch provided (Bữa trưa do công ty tài trợ)
Mô Tả Công Việc
- Answer office incoming telephone calls, responding to query.
- Monitor and keep documentation of monthly office expenses: telephone, courier charge, grab fare, office leasing and electricity fee, etc.
- Work with Accounting department to complete Maintain bi-weekly office expense payment to vendors
- Coordinate with and supervise IT external service provider to solve internal IT issues: new applications installation, software/ hardware repairing or replacement, internet network management
- Manage and maintain office supplies
- Be in charge of vendors selection, vendors verification process
- Maintain office cleanliness and functional, including but not limited to supervising maintenance and cleaning service vendors
- Organize company events like Annual Health Check, Team building, Year-end Party, Birthdays and other internal bonding activities.
- Assist with the administrative onboarding and offboarding process
- Support HR tasks related to recruitment activities: contact potential candidates for profile qualification process, setup interview and prepare the logistics
- Other ad-hoc tasks assigned by supervisor/manager
- Monitor and keep documentation of monthly office expenses: telephone, courier charge, grab fare, office leasing and electricity fee, etc.
- Work with Accounting department to complete Maintain bi-weekly office expense payment to vendors
- Coordinate with and supervise IT external service provider to solve internal IT issues: new applications installation, software/ hardware repairing or replacement, internet network management
- Manage and maintain office supplies
- Be in charge of vendors selection, vendors verification process
- Maintain office cleanliness and functional, including but not limited to supervising maintenance and cleaning service vendors
- Organize company events like Annual Health Check, Team building, Year-end Party, Birthdays and other internal bonding activities.
- Assist with the administrative onboarding and offboarding process
- Support HR tasks related to recruitment activities: contact potential candidates for profile qualification process, setup interview and prepare the logistics
- Other ad-hoc tasks assigned by supervisor/manager
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years of experience in Admin roles.
- Able to work independently and under high pressure
- Logic thinking, careful, organization skill
- People relation skill, adaptable and flexible
- “Can-do” attitudes, proactive
- Responsible, enthusiastic, highly trustworthy
- Good verbal and written communication skills (both English and Vietnamese)
- Proficiency in the use of Google Sheet and the Microsoft Office Suite is required
- Able to work independently and under high pressure
- Logic thinking, careful, organization skill
- People relation skill, adaptable and flexible
- “Can-do” attitudes, proactive
- Responsible, enthusiastic, highly trustworthy
- Good verbal and written communication skills (both English and Vietnamese)
- Proficiency in the use of Google Sheet and the Microsoft Office Suite is required
Khu vực
Saltmine Category
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Saltmine là một công ty khởi nghiệp B2B SaaS đang xây dựng lại ngành thiết kế nơi làm việc trị giá 300 tỷ USD ngay từ đầu. Chúng tôi đang kết hợp công nghệ hiện đại với chuyên môn sâu trong ngành để chuyển đổi quy trình từ chiến lược nơi làm việc từ lập trình sang thiết kế và tính toán chi phí. Trong năm qua, chúng tôi đã phát triển lên 60 nhân viên trên toàn cầu với các văn phòng ở San Francisco, Washington DC, Singapore, Budapest và Việt Nam - với một nhóm nhân viên cực kỳ tài năng đến từ Google, Autodesk, JLL và Gensler. Chúng tôi đang phát triển nhanh chóng và đang tìm kiếm các chuyên gia tài năng để gia nhập đội ngũ của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Kiểm tra sức khỏe hàng năm và bảo hiểm y tế tư nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động giải trí
- dã ngoại và du lịch cùng Công ty
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- Saltmine được thành lập vào năm 2017 bởi Shagufta Anurag, người có hơn hai thập kỷ kinh nghiệm trong lĩnh vực kiến trúc và thiết kế. Với sự hiểu biết sâu sắc về những thách thức chung mà các nhóm và kiến trúc sư bất động sản phải đối mặt, cô nhận ra rằng những thách thức này có liên quan đến quy hoạch và thiết kế không gian. Với việc nhiều doanh nghiệp phải đối mặt với sự chậm trễ của dự án, thời gian chậm, khó khăn trong việc quản lý các bản cập nhật thay đổi và các quy trình dựa trên giấy tờ lỗi thời, nhu cầu về Saltmine đã ra đời.
Mission
Saltmine cho phép khách hàng của chúng tôi phát triển hệ sinh thái nơi làm việc lấy con người làm trung tâm. Giải pháp của chúng tôi cho phép các nhóm làm việc phân tích, theo dõi và diễn giải những hiểu biết sâu sắc và đề xuất theo ngữ cảnh để họ có thể tạo ra những nơi làm việc hiệu quả mà mọi người sẽ yêu thích.
Những nghề phổ biến tại Saltmine Category
Bạn làm việc tại Saltmine Category? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Saltmine Category
Click để đánh giá