Các phòng ban đang tuyển dụng tại Sedona Suites

Việc làm Sedona Suites

Cập nhật 13/11/2025 01:43
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Sedona Suites Ho Chi Minh City
Thư ký Buồng phòng
Sedona Suites
28 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2025
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Ensure day to day operational efficiency of the section

  • Keep a diary of appointment and the meetings for Housekeeper.
  • Collect and distribute mail, fax….
  • Answer Housekeeper’s phone call and write down message when Housekeeper is not available. Type letters, memos and reports for Housekeeper and keep files up to date. Also keep a master file for control purposes.
  • Type purchasing requisition and enter them in the control ledger and then file PR with purchase order when it is returned by Purchasing Department, also follow up with Purchasing department.
  • Type monthly reports (including inventories store, apartments status, laundry report)
  • Type supply requisitions and forward them to Accounts Department.
  • Type staff annual leave requests, sick leave report

Contribute to overall operational efficiency

  • Keep an up-to-date control book of staff presently working in Housekeeping Dept.
  • To secure lost and found items, and to follow up all loan articles to the Tenant, retrieve or replenish as necessary.
  • Control petty cash according to Head of Housekeeping/ Assistant Head of Housekeeping’s instructions.
  • To ensure proper keys handling, follow key sign out/ in procedure.
  • Prepare maintenance request, forward to Engineering. Keep track and follow up on all urgent maintenance requests.
  • To answer the telephone promptly and courteously and log all incoming telephone messages.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive annual bonus
  • 24 hours insurance
  • Professional working environment
  • Training and development in career
  • Very attractive benefits

Yêu cầu công việc

  • Strong organizational and time management skills.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • Proficiency in computer applications, including hospitality management software and standard office programs (Word processing, data management). Computer skills: Proficient in office software such as Microsoft Word, Excel, Power Point.
  • High level of attention to detail and commitment to accurate documentation.
  • Ability to work independently with minimal supervision and as part of a team.
  • Professional and courteous demeanor, especially when interacting with guests and staff.
  • Physical stamina to stand or sit for extended periods and perform some light lifting if required.
  • College or University Degree in Hotel/Tourism Management (advantage)
  • Experience of one year or more in a related position.

Yêu cầu hồ sơ

  • Application letter in English
  • Updated Resume in English (with latest photo)
  • Certificates
Khu vực
Báo cáo

Sedona Suites Ho Chi Minh City
Sedona Suites Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
67 Đại lộ Lê Lợi, Trung tâm Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam (Lối vào khách sạn nằm dọc đường Nam Kỳ Khởi Nghĩa)

Nằm tại trung tâm thành phố dọc theo đại lộ Lê Lợi ngay trong trung tâm thương mại Saigon Centre, Sedona Suites Thành phố Hồ Chí Minh với 89 căn hộ dịch vụ từ 1 đến 3 phòng ngủ cung cấp phong cách sống thanh lịch và tao nhã với đầy đủ tiện nghi.
Được quản lý bởi tập đoàn Keppel Land với đội ngũ nhân viên gắn bó hơn 20 năm cùng tập đoàn phát triển các công ty, chúng tôi tạo ra một môi trường cùng làm việc và cùng nhau phát triển.


Những nghề phổ biến tại Sedona Suites

Bạn làm việc tại Sedona Suites? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sedona Suites

Sedona Suites

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo