Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Brand & Communication Strategies Management
- Lead comprehensive branding marketing strategies that align with the business objectives to enhance brand visibility, equity, and performance.
- Define brand positioning, identify target audiences and ensure brand consistency across marketing channels and communication platforms.
- Oversee creative project management, including video and photo shoots, graphic design, and content creation processes.
- Develop metrics to evaluate brand health and the effectiveness of branding and communication strategies and campaigns.
2. Creative and Content Management
- Work with team leads to ensure high quality of content delivery in compliance with brand guidelindes and brand strategies.
- Foster collaboration between the Creative and Content teams to produce cohesive and effective marketing materials.
- Develop processes and SLAs for content quality check while ensuring the timely delivery to the BUs.
3. Tool and Platform Implementation
- Oversee the selection, setup, and integration of tools and platforms that enhance team productivity and compliance with branding and communication standards.
- Ensure team members are trained on new tools and platforms and facilitate their adoption across the teams.
4. Performance Measurement and Reporting:
- Develop and track key performance indicators (KPIs) to measure the effectiveness of branding activities.
- Provide regular reports and insights to the Country Head of Marketing and senior management on campaign performance and brand health.
- Collaborate with the Business Strategy Department to develop and improve dashboards that provide relevant business intelligence for decision-making.
5. Team Management:
- Set clear performance goals, KPIs for the team, track day to day progress, and ensure accountability.
- Identify high performing talents and develop a succession planning for key roles.
- Promote a collaborative and high-performance culture within the team.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or a related field; MBA or relevant advanced degree preferred.
- Proven 7+ experience in a senior marketing role, preferably with a focus on branding, communication and preferably, digital marketing.
- Excellent leadership, team management, and communication skills.
- Demonstrated ability to develop and execute comprehensive marketing strategies.
- Strong project management skills, with the ability to manage multiple projects and deadlines.
- Proficiency in English is an asset.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 50 Tr - 70 Tr VND
Tập đoàn Siberian Wellness được thành lập vào năm 1996. Có trụ sở tại thành phố Novosibirsk – thuộc Liên Bang Nga – Chủ tịch tập đoàn là bà Tatyana Gorokhovskaya và Giám đốc Trung tâm khoa học sáng tạo là ông Yuri Gichev.
Tập đoàn có 3 tổ hợp nhà máy sản xuất ra 3 dòng sản phẩm chính:
1. Sản phẩm chăm sóc sức khỏe.
2. Chăm sóc sắc đẹp – Mỹ phẩm
3. Chăm sóc cơ thể - Đồ dùng thiết yếu cho cơ con người
Review Siberian Wellness
Công ty cũng có 1 vài lợi ích đáng kể như lương hấp dẫn ( với mức lương này có thể tuyển nhiều người tài hơn gấp vạn lần để thay thế những thành phần được nêu trên), chế độ đãi ngộ tốt. (rv)