Location: Lê Quý Đôn, District 3, HCMC
Duration: 3 months
Department: Culture & People (Human Resources)
Responsibilities:- Assist HR specialists with tasks such as drafting documents, managing employee records, and inputting/updating HR data.
- Handle HR-related activities, including organizing personnel files, preparing meeting rooms, setting up programs, and recording meeting minutes.
- Research and stay updated on HR policies, procedures, and employee benefits.
- Support HR in organizing employee engagement activities.
- Final-year student or graduate (within 1 year) with a Bachelor’s degree in HR, Business Administration, Psychology, or related fields.
- Strong interpersonal and communication skills to connect and engage with others.
- Interest and knowledge in labor laws, insurance, and related regulations.
- Proficiency in office software.
- Basic English skills.
- Opportunities for learning and professional development.
- Dynamic and supportive work environment.
- Allowances and flexible working hours.
📞 Contact: Ms. Như at 0979792018
📧 Email: [email protected]
PYMEPHARCO được thành lập vào năm 1989 với nhiệm vụ sản xuất dược phẩm, kinh doanh thuốc & vật tư thiết bị y tế.
Năm 1993, Công ty thành lập chi nhánh tại thành phố Hồ Chí Minh.
Ngày 21/09/1993 Công ty được Bộ thương mại cấp phép xuất nhập khẩu trực tiếp chuyên ngành về y dược. Đây là mốc quan trọng làm cơ sở cho việc phát triển kinh doanh và mở rộng quan hệ quốc tế. Công ty hoạt động trong cả nước với hệ thống các chi nhánh, cửa hàng, trung tâm giới thiệu sản phẩm, đẩy mạnh liên kết, liên doanh với các đối tác trong và ngoài nước, mở rộng thị phần trong nước và xuất khẩu. Công ty có quan hệ thương mại với các nhà sản xuất, phân phối dược phẩm có uy tín của nhiều quốc gia trên thế giới.