Việc làm Thang Máy Và Thiết Bị Nam Long

Cập nhật 12/12/2024 17:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Thang Máy Và Thiết Bị Nam Long
EXPANSION PROJECT SUPERVISOR
Thang Máy Và Thiết Bị Nam Long
12 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

Expansion Project Supervisor for building chocolate shops plays a hands-on role in supervising day-to-day tasks, ensuring the project stays on track and meets specific business goals. The project supervisor will be involved in the operational aspects and strategic decisions regarding the shop's identity, branding, and functionality.

JOB DESCRIPTION:

SITE IDENTIFICATION & EVALUATION:

• Conduct market research to identify potential locations for new shops in Ho Chi Minh City and other provinces.

• Analyze demographics, competition, and foot traffic to assess site viability.

• Work with real estate agency and site check every single potential location for the project.

LEASE NEGOTIATION:

• Negotiate lease terms with landlords, ensuring favorable terms for the company.

• Prepare and review lease agreements, working closely with legal advisors as needed.

• Build and maintain strong relationships with property owners and real estate agents.

PROJECT MANAGEMENT:

• In charge of oversee detailed project plans, including timelines, budgets (CAPEX & OPEX), and resource allocation.

• Coordinate with architects, contractors, and suppliers to ensure project design aligns with the company’s branding and operational requirements.

• Supervise construction and renovation activities, ensuring projects are completed on time and within budget.

• Address any project delays or issues promptly and effectively.

• Orchestrate and oversee activities from other departments related with launch of expansion projects (e.g., operations, logistics, communication, others,…)

COMPLIANCE & QUALITY ASSURANCE:

• Ensure all new shops meet local regulatory requirements, including permits and health/safety standards.

• Oversee final inspections and shop handover to Operations teams.

• Guarantee brand standards in terms of layout, ambiance, and functionality.

BUDGET MANAGEMENT:

• Monitor project budgets, tracking expenditures to avoid cost overruns.

• Prepare regular financial and progress reports for line management.

REPORTING & STAKEHOLDER COMMUNICATION:

• Provide regular updates on project progress to key stakeholders, including timelines, risks, and mitigations.

• Document lessons learned from each expansion to improve future projects.

Quyền lợi được hưởng

• Salary: negotiation

• 6 days per week, 8h/ day

• SHUI in full, based on the gross salary

• Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.

• 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday

• Training opportunities

• Health insurance 24/7 after working 24 months continuously

• Annual salary review

• Yearly health check

• Yearly company trip (depend on business result)

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor’s degree in Project Management, Business Administration, Architecture, or related fields.

Experience:

• At least 3-5 years of experience in project management, preferably in the retail, F&B, or hospitality sectors.

• Proven track record in managing store openings or similar projects.

Skills:

• Strong negotiation and communication skills.

• Familiarity with budgeting, cost control, and financial reporting.

• Knowledge of local construction regulations and processes.

Other Qualities:

• High attention to detail and ability to multitask.

• Flexibility to travel as needed.

• Passion for chocolate and coffee is a plus!

Work Location: Based in Ho Chi Minh City with travel to other provinces as required.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Thang Máy Và Thiết Bị Nam Long
Thang Máy Và Thiết Bị Nam Long Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty TNHH Thang Máy và Thiết Bị Nam Long hoạt động từ năm 2008 chuyên sản xuất lắp ráp và cung cấp các sản phảm và dịch vụ liên quan đến thang máy và hệ thống đỗ xe tự động.
- Công ty chúng tôi là đại lý chính thức phân phối và bảo hành, bảo trì, sửa chữa các sản phẩm thang máy, thang cuốn của các hãng nổi tiếng trên thế giới như ThyssenKrupp (CHLB Đức), Hệ thống đỗ xe thông minh tự động của IHI (Nhật Bản), của DAEWOO, SAMJUNG (Hàn Quốc),..
- Hân hạnh được phục vụ!

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Bóng đá
  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Nghệ thuật
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • 2009: Thành lập công ty

Mission

Chúng tôi luôn tâm niệm con người là trung tâm của mọi hoạt động và sự phát triển của Doanh nghiệp, vì vậy Chúng tôi cam kết đưa tới sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho Quý khách hàng với tiêu chí:
“ DỊCH VỤ HOÀN HẢO, SẢN PHẨM TIN CẬY NHẤT ”

Bạn làm việc tại Thang Máy Và Thiết Bị Nam Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thang Máy Và Thiết Bị Nam Long

Thang Máy Và Thiết Bị Nam Long

Click để đánh giá