Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Công Ty TNHH Thang Máy và Thiết Bị Nam Long hoạt động từ năm 2008 chuyên sản xuất lắp ráp và cung cấp các sản phảm và dịch vụ liên quan đến thang máy và hệ thống đỗ xe tự động.
- Công ty chúng tôi là đại lý chính thức phân phối và bảo hành, bảo trì, sửa chữa các sản phẩm thang máy, thang cuốn của các hãng nổi tiếng trên thế giới như ThyssenKrupp (CHLB Đức), Hệ thống đỗ xe thông minh tự động của IHI (Nhật Bản), của DAEWOO, SAMJUNG (Hàn Quốc),..
- Hân hạnh được phục vụ!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2009: Thành lập công ty
Mission
Chúng tôi luôn tâm niệm con người là trung tâm của mọi hoạt động và sự phát triển của Doanh nghiệp, vì vậy Chúng tôi cam kết đưa tới sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho Quý khách hàng với tiêu chí:
“ DỊCH VỤ HOÀN HẢO, SẢN PHẨM TIN CẬY NHẤT ”