Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Summary – (Role Summary)
· To manage sales activities and events in line with the annual sales and marketing plan and to achieve/exceed budget and sales strategy for your hotel.
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
· Monitors competitors activities and assists in marketing intelligence
· Refers sales leads to appropriate personnel within the Imperial Hotel
· Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
· Services existing business through management of account bases
· Sell all facets of the hotel
· Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
· Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
· Provides direction on, and conducts market research and analysis
· Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
· Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
· Conduct client interviews
· Entertain clients
· Plan and conduct familiarization tours and site inspections
· Travel when required to promote the hotel and develop potential business
· Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
· Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
· Interfaces with operations on a timely basis
· Initiates and prepares tenders for business
· Assesses sales and marketing data
· Assists with the preparation of new products and services
· Assists in the evaluation of sales and marketing activities
· Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
· Implement direction from Director of Sales and Marketing.
· Liaison with advertising agency
· Stock control of collateral
· Collateral input
· Execute advertising/creative briefs in a timely manner
· Works with superior on manpower planning and management needs
· Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Yêu Cầu Công Việc
Required Skills
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Good writing skills
- Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications
· Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
Experience
· 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 25 Tr - 35 Tr VND
IMPERIAL Group đã chính thức thành lập năm 2003 tại thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Cùng với kinh nghiệm, đam mê và khát vọng, IMPERIAL Group hướng tới xây dựng một thương hiệu hàng đầu trong khu vực với giá trị cốt lõi là phát triển bất động sản thương mại. IMPERIAL Group luôn nỗ lực để phát triển bền vững thông qua nhiều dự án ở các khu vực khác nhau tại Việt Nam, thân thiện với con người cũng như môi trường; biến sỏi đá thành các lâu đài và tỏa sáng thế giới bằng thương hiệu IMPERIAL Group.
Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL là sự giao thoa giữa kinh nghiệm thiết kế, tư vấn phát triển, kỹ năng quản lý của các tập đoàn quốc tế hàng đầu và lựa chọn tinh hoa tuyệt vời nhất từ các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tốt nhất thế giới. Cơ sở vật chất hàng đầu cùng với các dịch vụ thân thiện và sáng tạo giúp cho Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL trở thành địa điểm mà khách hàng được trân quý, tôn trọng và hưởng thụ cuộc sống hoàng gia.
Là một thành viên của IMPERIAL Group, IMPERIAL INTERNATIONAL Hotel School (IIHS) là một trong những trường hàng đầu của Việt Nam đào tạo các chương trình du lịch khách sạn theo mô hình chuẩn quốc tế "Trường học Khách sạn". Các chương trình đào tạo của IIHS được thiết kế và kiểm soát chất lượng bởi Đại học Niagara, New York-Hoa Kỳ. Chứng chỉ và bằng cấp đạt chuẩn quốc tế và đủ tiêu chuẩn kết nối, liên thông toàn cầu.