Mô tả công việc
People
• Direct/Manage everyday activity, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create sense of one team
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments
• Recommend or initiate any HR elated actions where needed
• Monitors competitor activities and assists in marketing intelligence
• Refers sales leads to appropriate personnel within the InterContinental Hotels Group
• Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
• Services existing business through management of account bases
• Sell all facets of the hotel
• Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
• Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
• Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
• Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
• Engage with clients
• Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
• Interfaces with operations on a timely basis
Financial
• Help create the department’s annual budget and the setting of departmental goals
• Monitor budget and control expenses with a focus on food, beverage, and labour costs….
• Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
• Stock control of collateral
• Collateral input
Guest Experience
• Entertain clients
• Assists in the evaluation of sales and marketing activities
• Liaison with advertising agency
• Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Responsible Business
• Provides direction on, and conducts market research and analysis
• Initiates and prepares tenders for business
• Assesses sales and marketing data and apprises the Director of Sales of new developments and tactical opportunities
• Assists with the preparation of new products and services
• Plan and conduct familiarization tours and site inspections
• Travel when required to promote the hotel and develop potential business
• Maintain regular contact with the IHG hotels in your region and the regional reservation office
• Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
• Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
• Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Parking Allowance
- Meal Allowance
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
2. Service years in the field :
3. Service years in supervisor/manager level:
2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
4. Knowledge and skills:
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Proficient in the use of Microsoft Office Good writing skills
5. Language: English
Yêu cầu hồ sơ
- English CV
- Certificate related job applied
- Phone: 02973 97 8888/ 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Tổng Công ty Cổ phần Đầu tư DHC (DHC) được thành lập vào tháng 9, 2012 tại thành phố Đà Nẵng, xuất phát từ những cổ đông cùng chung ý tưởng xây dựng tại Việt Nam một “Ngôi nhà mơ ước”.
DHC đã nhanh chóng đầu tư vào các dự án lớn tại khu vực cũng như luôn tìm kiếm những cơ hội đầu tư khác trong và ngoài nước. Với quan niệm kinh doanh lâu dài, bền vững dựa trên nền tảng uy tín rõ ràng, DHC luôn chào đón các đối tác trong và ngoài nước cùng hợp tác phát triển, tham gia dự án, kết nối đầu tư trên cơ sở bình đẳng, thân thiện và hài hòa về lợi ích. Đây cũng chính là động lực thúc đẩy việc đa dạng hóa sản phẩm, đa dạng hóa ngành nghề trên mọi phương diện, mọi lĩnh vực.
Hướng đến mục tiêu trở thành Tập đoàn đa ngành nghề lớn mạnh tại Việt Nam và khu vực, toàn thể nhân sự DHC đang từng bước đẩy nhanh tiến độ công việc, ứng dụng khoa học công nghệ hiện đại, đoàn kết sáng tạo, thường xuyên tìm ra những cách làm mới, hướng đi mới phù hợp với sự phát triển chung.
Đối với DHC, quyền lợi và chế độ phúc lợi của cán bộ nhân viên luôn được phát triển song hành hài hòa cùng với sự phát triển của doanh nghiệp. DHC luôn coi nguồn nhân lực là tài sản quý giá nhất của doanh nghiệp. Cán bộ DHC là những con người năng động đầy nhiệt huyết, khao khát làm việc sáng tạo để đưa DHC ngày càng phát triển. Mỗi con người của DHC đều có thể độc lập triển khai công việc nhưng khi cần, họ cũng có thể biến mình thành chất kết dính, cùng nhau tạo nên một khối vững bền và thống nhất.
DHC luôn là một tập thể thống nhất, tập trung, dân chủ, hoạt động dựa trên luật pháp nước Việt Nam. DHC luôn đóng góp sức mình cho sự phát triển của xã hội, tạo công ăn việc làm cho nhiều lao động, tham gia tích cực các hoạt động xã hội, đề cao nhiệm vụ phát triển doanh nghiệp bền vững đi đôi với trách nhiệm phát triển xã hội.
DHC - Ngôi Nhà Chung - "Ngôi Nhà Mơ Ước".
Công ty thành viên
- Công ty Cổ phần DHC Services
- Công ty Cổ phần DHC Sông Hàn
-
Công ty Cổ phần DHC Suối Đôi
-
Công ty Cổ phần DHC Dream Home