Mô tả công việc
Main Duties
1. To ensure that the relevant support to a day’s transactions are complete and have been verified for the Director of Finance’s and General Manager’s review and signature.
2. To assist the Director of Finance in all stages leading to the preparation of all monthly financial reporting and analysis.
3. To assist the Director of Finance in compiling budgets and forecasts and to aid Heads of Departments by providing historical data or support details.
4. To assist in the preparation of special statistical reports which may be required by local management or the Corporate Office.
5. To deputize for the Director of Finance during his absence and, therefore, to be fully acquainted with the Director of Finance’s Job Description in order to carry out those responsibilities.
6. To be fully acquainted with the Hotel’s accounting system, policies and procedures.
7. To be thoroughly familiar with the duties and responsibilities of all the accounting employees under his supervision.
8. To set guidelines and deadline dates for each employee’s monthly work in order to ensure timely financial reporting.
9. To ensure that an organized, up-to-dates filing system is maintained for all pertinent financial records.
10. Conduct surprise cash counts (at least once a month) for the General Cashier’s float, petty cash, and other major imprest funds, reporting any discrepancies to the Director of Finance.
11. To handle all problems of the Finance office with the exception of those which have to be referred to the Director of Finance.
Team Management
1. Collaborate with the Director of Finance to manage the accounting team effectively:
- To distribute work to employees on an equitable basis
- To schedule and introduce flexible job functions through job rotation
- To ensure that all employees do understand fully and adhere to the hotel’s employee rules and regulation, as well as to the hotel’s policies relating to fire, safety and health.
2. To instruct employees on the correct standards and procedures and to handle their problems regarding their daily work.
3. To assist in the training of Finance personnel as part of the effort to build an efficient team and to take an active interest in their individual development and welfare.
Executive Duties
1. To act as Duty Manager for the hotel, if so scheduled.
General
1. To respond to the changes in departmental functions as dictated by the industry, the Company, or the hotel.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in accounting
- Financial management skills
- Strong analytical skills
- Basic legal expertise related to hotel issues
- Knowledge of purchasing, inventory controls, supplies and equipment
- Knowledge of overall hotel operations affecting the Finance Department
- Knowledge of governmental regulations and safety standards
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Attractive service charge (about 3.5 million - 5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Best Benefit Scheme
Tổng Công ty Cổ phần Đầu tư DHC (DHC) được thành lập vào tháng 9, 2012 tại thành phố Đà Nẵng, xuất phát từ những cổ đông cùng chung ý tưởng xây dựng tại Việt Nam một “Ngôi nhà mơ ước”.
DHC đã nhanh chóng đầu tư vào các dự án lớn tại khu vực cũng như luôn tìm kiếm những cơ hội đầu tư khác trong và ngoài nước. Với quan niệm kinh doanh lâu dài, bền vững dựa trên nền tảng uy tín rõ ràng, DHC luôn chào đón các đối tác trong và ngoài nước cùng hợp tác phát triển, tham gia dự án, kết nối đầu tư trên cơ sở bình đẳng, thân thiện và hài hòa về lợi ích. Đây cũng chính là động lực thúc đẩy việc đa dạng hóa sản phẩm, đa dạng hóa ngành nghề trên mọi phương diện, mọi lĩnh vực.
Hướng đến mục tiêu trở thành Tập đoàn đa ngành nghề lớn mạnh tại Việt Nam và khu vực, toàn thể nhân sự DHC đang từng bước đẩy nhanh tiến độ công việc, ứng dụng khoa học công nghệ hiện đại, đoàn kết sáng tạo, thường xuyên tìm ra những cách làm mới, hướng đi mới phù hợp với sự phát triển chung.
Đối với DHC, quyền lợi và chế độ phúc lợi của cán bộ nhân viên luôn được phát triển song hành hài hòa cùng với sự phát triển của doanh nghiệp. DHC luôn coi nguồn nhân lực là tài sản quý giá nhất của doanh nghiệp. Cán bộ DHC là những con người năng động đầy nhiệt huyết, khao khát làm việc sáng tạo để đưa DHC ngày càng phát triển. Mỗi con người của DHC đều có thể độc lập triển khai công việc nhưng khi cần, họ cũng có thể biến mình thành chất kết dính, cùng nhau tạo nên một khối vững bền và thống nhất.
DHC luôn là một tập thể thống nhất, tập trung, dân chủ, hoạt động dựa trên luật pháp nước Việt Nam. DHC luôn đóng góp sức mình cho sự phát triển của xã hội, tạo công ăn việc làm cho nhiều lao động, tham gia tích cực các hoạt động xã hội, đề cao nhiệm vụ phát triển doanh nghiệp bền vững đi đôi với trách nhiệm phát triển xã hội.
DHC - Ngôi Nhà Chung - "Ngôi Nhà Mơ Ước".
Công ty thành viên
- Công ty Cổ phần DHC Services
- Công ty Cổ phần DHC Sông Hàn
-
Công ty Cổ phần DHC Suối Đôi
-
Công ty Cổ phần DHC Dream Home