Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ngày nay,cùng với sự phát triển không ngừng của các ngành công nghiệp trên thế giới, ngành công nghiệp nhựa có 1 vị trí nhất định trong lĩnh vực điện tử, viễn thông, tự động hóa. Với sự đổi mới và cải tiến liên tục của ngành công nghiệp này, lĩnh vực tạo màu cho hạt nhựa và sản xuất hạt nhựa tổng hợp ngày một chiếm 1 vị trí quan trọng, đặc biệt là khu vực Đông Nam Á.
Tại Việt Nam, công ty TNHH Toyo Ink Compounds Việt Nam là một doanh nghiệp 100% vốn đầu tư của Nhật Bản, được thành lập từ năm 2006 với mục tiêu trở thành nhà sản xuất gia công hạt nhựa màu hàng đầu tại Việt Nam. Với hơn 10 năm phát triển thị trường trong ngành nhựa, hiện nay Toyo Ink Compounds Việt Nam đã là nhà cung cấp nguyên liệu uy tín hàng đầu cho các nhà máy sản xuất ngành nhựa, là đối tác chiến lược của nhiều tập đoàn lớn trong và ngoài nước.