Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Ngày nay,cùng với sự phát triển không ngừng của các ngành công nghiệp trên thế giới, ngành công nghiệp nhựa có 1 vị trí nhất định trong lĩnh vực điện tử, viễn thông, tự động hóa. Với sự đổi mới và cải tiến liên tục của ngành công nghiệp này, lĩnh vực tạo màu cho hạt nhựa và sản xuất hạt nhựa tổng hợp ngày một chiếm 1 vị trí quan trọng, đặc biệt là khu vực Đông Nam Á.
Tại Việt Nam, công ty TNHH Toyo Ink Compounds Việt Nam là một doanh nghiệp 100% vốn đầu tư của Nhật Bản, được thành lập từ năm 2006 với mục tiêu trở thành nhà sản xuất gia công hạt nhựa màu hàng đầu tại Việt Nam. Với hơn 10 năm phát triển thị trường trong ngành nhựa, hiện nay Toyo Ink Compounds Việt Nam đã là nhà cung cấp nguyên liệu uy tín hàng đầu cho các nhà máy sản xuất ngành nhựa, là đối tác chiến lược của nhiều tập đoàn lớn trong và ngoài nước.