Essential Functions/Core Responsibilities
- Responsible for day-to-day functional direction of agents within the program training classroom environment, including student progress monitoring for the duration of training, providing coaching and developmental feedback and readiness recommendations
- Utilize effective presentation and facilitation skills including creative training techniques and adult/accelerated learning techniques using a variety of training delivery modalities in a classroom environment
- Prepare and present training materials through classroom learning, hands on demonstrations, and supporting activities
- Accountable for achieving individual training performance metrics
- Support and partner with Operations to transition of agents from training to production environment, ensuring competency levels meet business needs (where required)
- Maintain relevant product knowledge for each account by taking calls, attending client and cross functional meetings (as needed), and side by side observations
- Ensure effective, consistent communication with managers, peers, and other resource groups, including day-to-day informal interaction with clients
- May support Instructional Design team in designing and developing training materials for various instructional delivery methods including; computer-based training, interactive, classroom training, and written job aids
- Measure the effectiveness of training programs using various feedback methods – focus groups, interviews, and surveys that will lead to enhancement of training resources and programs based on results of evaluation
- Recommend curriculum modifications to Training Manager/Supervisor on the basis of internal customer feedback and/or Training Needs Analysis
- Participate and contribute to continuous learning culture by maintaining engagement on change management, product and services releases, policies, processes, and procedures
Candidate Profile
- Associate or Bachelor's Degree in related field from a four-year college or university with two to four years of relevant experience preferred
- Proven experience in training methodologies, and soft skills (communication skills, critical thinking, time management, team building, etc.)
- Strong communication skills, both written and verbal
- Proficient in Microsoft Office
- Demonstrated ability to multi-task, prioritize, and meet timelines on deliverable
- Self-starter, sense of urgency, and works well under pressure
- Strong attention to detail
- Sense of professionalism and ability to develop good relationships
Tầm nhìn, sứ mệnh, giá trị cốt lõi của Trường Quản trị và Kinh doanh, ĐHQGHN Sứ mệnh HSB đào tạo các tài năng trẻ để trở thành các nhà lãnh đạo, điều hành và quản trị cho cả khu vực Công và Tư. Tầm nhìn HSB luôn là Trường Quản trị và Kinh doanh có uy tín tại Việt Nam và trên thế giới về đào tạo và nghiên cứu liên ngành kết hợp 3 trụ cột học thuật là Quản trị, Công nghệ và An ninh. Giá trị cốt lõi: I – P – Q Innovation Sáng tạo Pioneering Tiên phong Quality Chất lượng Giá trị cốt lõi của sinh viên HSB Sức khỏe – Đạo đức – Ý chí – Tài năng – Tình yêu – Trách nhiệm Nếu bạn là người đam mê với ngành giáo dục, với sự nghiệp trồng người và mong muốn phát triển sự nghiệp của mình trong một môi trường làm việc chuẩn quốc tế tại Việt Nam, Trường Quản trị và Kinh doanh (HSB), ĐHQGHN sẽ là miền đất hứa của bạn! Ở HSB, chúng tôi cam kết hỗ trợ bằng mọi nguồn lực cho giảng viên kiêm nghiên cứu viên trong quá trình công tác và phát triển nghề nghiệp!