URSIN COMPANY LIMITED ★ 3.3

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại URSIN COMPANY LIMITED

Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin

Việc làm URSIN COMPANY LIMITED

Cập nhật 03/07/2024 10:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
URSIN COMPANY LIMITED
Sales Coordinator
URSIN COMPANY LIMITED 3.3★
3 đánh giá 4 việc làm 86 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.

• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.

• Being responsible for the revenue of assigned market.

• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.

• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.

• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.

• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).

• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.

• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.

• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.

• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.

• Attending trade fair if required.

• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.

• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.

• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.

• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.

• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.

• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.

• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.

• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.

• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.

• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.

• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.

• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.

• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.

• Maintaining the standard and office environment professionally.

• Participating training courses and meetings as demanded.

• Performing other tasks assigned by superior.

Quyền lợi được hưởng

• Professional career paths & working environment with Radisson International Group

• Highly competitive environment, many promotion opportunities

• Attractive service fee

• Gasoline support

• Accommodation support for employees living far away

Yêu cầu công việc

• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.

• Having degrees and certificates related to the profession.

• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.

• Being fluent in English; being able to using other language.

• Being proficient in office informatics, hotel management software.

• Mastering in hospitality activities.

• Having ability to orient guests, spirit of service.

• Being able to work independently under high pressure.

• Having good commercial and business sense.

• Having excellent presentation skill.

• Arranging work and coordinating with colleagues well.

Yêu cầu hồ sơ

Send CV / Or submit application at security gate
Khu vực
Báo cáo

URSIN COMPANY LIMITED
URSIN COMPANY LIMITED Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 23, Tòa Nhà Trung Tâm Thương Mại Tài Chính Dầu Khí Phú Mỹ Hưng , số 12, đường Tân Trào, Phường Tân Phú, Quận 7

Công ty TNHH Ursin là một công ty sản xuất hậu kỳ có chuyên môn cao của Na Uy dành cho thị trường minh họa bất động sản. Chúng tôi cung cấp dịch vụ chỉnh sửa ảnh, sơ đồ mặt bằng và các minh họa khác ở cấp độ cao, tự hào về chất lượng và độ chính xác của mình. Chúng tôi luôn cập nhật thị trường, tham gia vào sự phát triển không ngừng và thực hành quản lý kiến ​​thức hiệu quả. Chúng tôi sở hữu đội ngũ thành viên trẻ, năng động, sẵn sàng cống hiến cho sự phát triển của công ty và xây dựng tương lai của mình. Chúng tôi luôn rộng mở chào đón những tài năng, những bạn trẻ có đức độ đến cùng chúng tôi và cùng phát triển.


Review URSIN COMPANY LIMITED

3.3
3 review

16/02/2021
IT Officer tại Hồ Chí Minh

Quy trình làm việc vô cùng phức tạp và rờm rà. Quản lý và nhân sự HR không định hướng được nghề nghiệp nhân viên. (rv)

11/02/2023
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Đối với mình Ursin đã cho mình một cơ hội rất tốt để học hỏi và có thêm kinh nghiệm làm việc.(rv)

17/02/2021
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công ty rất tốt, đãi ngộ nhiều. Tuy nhiên công việc rất áp lực và liên tục tăng ca nhất là ca đêm (rv)

Bạn làm việc tại URSIN COMPANY LIMITED? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo URSIN COMPANY LIMITED

URSIN COMPANY LIMITED

Click để đánh giá