Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY:
The incumbent will take charge of In-Process Quality Assurance responsibilities to ensure quality standard and specification compliance in mass production environment, and work closely with all cross-functional teams to
drive for customer satisfaction and continuous improvement.
RESPONSIBILITIES
- Setup processes for IPQC including preparation of quality control plan, sampling plan, process audit, FAI (first article inspection), non-conforming product disposition, data collection and analysis etc.
- Lead IPQC Technicians to manage In-Process Quality Control, ensure all products meet internal and external quality standards by strict compliance in mass production to established procedures, work instructions and specifications.
- IPQC personnel management and training. Ensure team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Support problem solving/troubleshooting in mass production. Carry out experimentation, processcapability studies or other technical evaluation to improve yield and quality.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Support CQA when having OBA (Out of Box Audit) and Use Test issues by driving containment, corrective & preventive actions as well as continuous improvement in production.
- Work closely with CQA and SQA to coordinate customer complaints to drive effective corrective and preventive actions from relevant functions, and verify effectiveness of error avoidance and sustainability.
- Maintain and continuously improve TTI quality management system
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field related to metal, plastic, electrical or electronic
- products as well as manufacturing process quality management.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, MSA,
- SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
V-Trust được thành lập vào năm 2006 để giúp người mua giải quyết vấn đề hàng kém chất lượng do nhà máy sản xuất. Công ty Dịch vụ Tiêu Chuẩn V-Trust hiện là nhà cung cấp dịch vụ giám định hàng đầu ở Châu Á với đầy đủ các chứng nhận như ISO9001, CNAS17020, AQSIQ và IFIA.
Là một công ty giám định độc lập của bên thứ ba, chúng tôi có mạng lưới làm việc bao gồm Việt Nam, Trung Quốc, Ấn Độ và Malaysia. 400 kiểm định viên toàn thời gian và kỹ sư kỹ thuật của chúng tôi được đào tạo bài bản, đáng tin cậy và có kinh nghiệm trong việc kiểm tra nhiều loại sản phẩm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Chất lượng không xảy ra một cách ngẫu nhiên.
- Chất lượng tuyệt vời luôn là kết quả của ý định cao độ, nỗ lực chân thành, định hướng thông minh và thực hiện khéo léo. Nó đại diện cho sự lựa chọn sáng suốt giữa nhiều lựa chọn thay thế.
- Tại V-Trust, chúng tôi hy vọng rằng thông qua dịch vụ kiểm định, bằng mọi khiếm khuyết mà chúng tôi tìm ra và sửa chữa, độ tin cậy, sự công bằng và sự chăm chỉ hàng ngày của chúng tôi, chúng tôi có thể cải thiện chất lượng sản phẩm và Giúp Người Mua Ngủ Ngon Hơn khi tìm nguồn cung ứng . từ châu Á !
- Chúng tôi không ngừng phấn đấu để hiện thực hóa sứ mệnh này và nỗ lực phục vụ khách hàng bằng hết khả năng của mình