Mô tả công việc
- Supervise the Supply base to maximize Sales & Profitability
- Full responsibility for decisions on assortment, inventory, shelf space, promotions
- Working with related department to develop and maintain the Pricing Strategy for the Category
- Achievement of Commercial KPI's: Sales, Cash Margin, Statistical Margin, Later Income, Aging Stock, Potential Aging Stock, Stock Rotation, Stock Day's, Stock Availability.
- Manage the performance of a defined product category effectively in terms of pricing, promotion, products assortment, quality of products, planning and allocation.
- Research, analyze and evaluate the market to identify customer's needs and product/range opportunities.
- Work with related department to ensure that the range fully reflects the Core Target Group needs in terms of the complete offer.
- Develop a range assortment that delivers Competitive Advantage
- Re-assess article performance on a regular basis to identify and deal with any aging stock.
- Proactively evaluate and act on results of monthly promotion and other forms of promotional activity to implement any key learning's.
- Maintain effective internal communications channel particularly with other Category Management teams, operations, sales & marketing, supply chain and other functions within the organization
- Ensure clear communication and understanding to Operations of any action taken that impacts on the Customer or Store
Yêu cầu công việc
- Experiences within the Delica category/ ready-to-eat food
- Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral)
- Customer-focused.
- Good communication and negotiation skills.
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
- Strong analytical ability and good in data / figures. Abilities to use computer, office programs and database
Quyền lợi được hưởng
Lương tháng 13, thưởng
Kỹ năng thiết kế và kỹ thuật xuất sắc, lập kế hoạch, quản lý và chuỗi cung ứng tích hợp đã đưa Makalot dẫn đầu trên thị trường. Tất cả những kỹ năng có giá trị gia tăng cao này đã đưa Makalot trở thành nhà cung cấp dịch vụ không thể thiếu trong ngành may mặc. Mặc dù danh mục khách hàng hiện tại bao gồm nhiều thương hiệu lớn của Mỹ và Châu Âu và doanh thu gần đây đã vượt quá 10 tỷ Đài tệ, nhưng những người ở Makalot luôn phấn đấu nhiều hơn nữa và thông qua kỹ năng lập kế hoạch linh hoạt cũng như phát triển thị trường mới, Makalot hy vọng sẽ xây dựng được doanh nghiệp tỷ đô trong tương lai. những cơ hội. Makalot đang làm nên lịch sử trong một thế giới đang thay đổi năng động. Bằng cách bám sát phương pháp quản lý đổi mới và hướng tới khách hàng, Makalot sẽ luôn đứng đầu trong ngành may mặc.