Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Personal Assistant To General Manager
Vina Business
13 việc làm
4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển:
15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
29/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hạ Long - Quảng Ninh
Mô tả công việc
- Manage the General Manager’s diary to co-ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
- Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
- Take minutes at the Executive Committee Meeting
- Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
- Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
- Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
- Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
- Co-ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
- Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
- Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
- Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world.
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- Having secretarial experience and working at Accor is a plus
- Good communication and customer contact skills
- Ability to work effectively and contribute in a team
- Self-motivated and energetic
- Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- Apply on Hoteljob.vn
Khu vực
Vina Business
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 8, Trung Tâm Startup , Tòa nhà Bộ Khoa Học - Công Nghệ Số 1196 Đường 3 / 2 Quận 11 TPHCM
Vina Business là công ty chuyên cung cấp các dịch vụ hỗ trợ doanh nghiệp và các startup, và các khóa đào tạo khởi nghiệp và quản trị kinh doanh cao cấp. Mang đến cho quí vị những chiến lược và phương tiện hữu ích, để giúp các tăng doanh thu, tăng thu nhập, và đạt được thành công trong công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang đến cho quí vị những chiến lược và phương tiện hữu ích, để giúp các tăng doanh thu, tăng thu nhập, và đạt được thành công trong công việc.
Bạn làm việc tại Vina Business? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Vina Business
Click để đánh giá