Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Operations Admin:
- Follow meeting schedule, book meeting room, preparing meeting room.
- Ensure accuracy in payment for business expense claim back
- Manage taxi card, record information and summary report
- Control, manage, payment monthly for operations expense as: stationery, drinking water, courier express, utilities and other fees
- Ensure accuracy and on time in payment of operation expense of stores in Operations
- Prepare equipment for new store opening - Guide store and Operations Team about payment process
- Key contact point, coordinator in any problems related to internet, store tracking and other department
- Weekly Store visits to review store performance and provide timely support to the store, ensuring the best store operation possible.
2. Supporting tasks:
- Support paperwork for Operations team (if any)
Other tasks assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Relevant Experience: At least 2 years working experiences in Admin position
- Ability to stay calm and on-task in high-stress situations.
- Ability to multitask and prioritize daily workload
- Highly responsibilities and result oriented.
- Put Customer services first mindset
- Strong problem-solving skills.
- Strong communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 10 Tr VND
Tập đoàn ALUKO được cấu thành từ 6 công ty con gồm ALUKO, Hyundai Aluminum, Gogang Alumunium, Alutec, KPTU và Hyundai Aluminum Vina, tạo nên sức mạnh tổng hợp tối cao từ các công ty gia đình.
Là doanh nghiệp duy nhất tại Hàn Quốc nắm giữ hệ thống ONE-STOP tạo khuôn – đùn ép – đúc – sơn – gia công – lắp đặt – thi công – duy tu bảo dưỡng, bằng công nghệ vật liệu, kỹ thuật đún ép và công nghệ gia công, lắp đặt, chúng tôi mang tới cho khách hàng một sản phẩm nhôm cường độ cao siêu nhẹ hoàn hảo nhất.