Mô tả công việc
Position Title: Sales Representative - Key Account Planning
Function: Commercial - InHome
Location: Ho Chi Minh City
Contract Type: under 3rd contract
Direct Reports to: Area Sales Manager - Account Planning, InHome
Main characteristics: (Challenges)
- Growth
- Planning
- Development and relationship management
Key dimensions:
- Sales Volume/value
- Customer numbers
- Cost spending & promotion planning
Key contacts:
- Trade Marketing, PPM/RTM, MKT
- Distributor, Agency
A. KEY ACCOUNTABILITIES
Functional duties (together with line manager):
Account management:
- Key contact with assigned accounts for both internal & external stakeholders
- Plan & execute trade promotion & sales activities to achieve sales target
- Work with Trade Marketing, Operation & Marketing team to ensure each campaign happen as guidelines
- Build, develop & maintain customer relationships with key accounts
Others
- Tracking
- Provide administrative support/ report to key account team
Yêu cầu công việc
- College/Bachelor Degree.
- 2+ years’ experience in sales, experience in B2B or beer market is a plus.
- Advanced computer software proficiency (Words, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet).
- Effective communication, administrative, and interpersonal skills.
- Have focused, detailed and disciplined approach to tasks .
- Ability to prioritize and strong organization skills.
- Ability to work in collaboration with multiple stakeholders (Internal & External).
- Ability to work and drive positive results in a fast-paced, team environment.
- Strong numerical, verbal and technical skill base - particularly negotiation & selling.
- Self-motivated.
- Disciplined & integrity.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
AMATA là một trong những Nhà phát triển Thành phố Công nghiệp Hàng đầu Thế giới. Là khu công nghiệp đầu tiên được thành lập vào năm 1989 tại Thái Lan, Amata đã phát triển từ một thực thể nhỏ bé thành một gã khổng lồ công nghiệp với ba khu công nghiệp có diện tích hơn 7.500 ha đất tại các vị trí chiến lược ở Thái Lan và Việt Nam. Amata đã xây dựng một nền tảng khu vực mạnh mẽ, phục vụ gần 1.200 khách hàng toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1989
Mission
- Tạo ra văn hóa TẤT CẢ CHIẾN THẮNG cho các bên liên quan của chúng tôi bằng cách mở rộng các lĩnh vực mới và khám phá sự đổi mới để xây dựng Thành phố thông minh nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống