Mô tả công việc
-Objective:
Maintain and develop new partnerships, products, and services for the Maazi Viet Nam to increase income, this includes:
Food and beverage services;
Event and Catering Services;
Meet targets have been set
Build and maintain relationships with customers and business partners.
Key Responsibilities:
Implement the sales and marketing strategy to push up sales revenues of Maazi Restaurants.
Approach tour companies, tour guides, trade agents, and partners for direct sales of restaurants, catering, and other services.
Direct meeting with cooperating clients for joint venture and a potential chance for partnership
Directly conduct direct sales for local awareness and special sales and MKT campaigns among potential customers (Offices, Resident Buildings, Corporates, tourist attractions/spots, Hotels, partners…)
Host inspection groups, prepare hospitality gifts at the beginning of the year and other special occasions, and inform any new sales policy tour company, tour guide, trade agents (by email/SMS/phone call)
In charge of event/catering arrangement.
Take care the brand exposure, image, identity and restaurant façade
Support on any sales, MKT initiatives or product/service innovation to help increase revenue, profit or cost saving.
Set up and Ensure database of customers and partners is up to date and receive regular communications
Conduct Market survey, market research and competitors report at least twice per year to support strategic planning and marketing.
Other related tasks as assigned by BOM
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary (negotiated)
- Competitive year end bonus (13th month)
- Lunch allowance for full time workers.
- 50% off when dining in any outlet.
- Service tax and tips (shared between all staff)
Yêu cầu công việc
Qualifications / Experience:
A relevant qualification in Sales & Marketing, Business, Economic and/or Commerce.
Minimum 02-year experience in a sales, business development (Hospitality/F&B Experiences preferred). Able to travel to the designed locations when required.
Planning, problem-solving and time-management skills
Result oriented and well communication skills (written and oral) in both Vietnamese and English
Yêu cầu hồ sơ
- updated CV
- Copy certificate/diplom...
AMATA là một trong những Nhà phát triển Thành phố Công nghiệp Hàng đầu Thế giới. Là khu công nghiệp đầu tiên được thành lập vào năm 1989 tại Thái Lan, Amata đã phát triển từ một thực thể nhỏ bé thành một gã khổng lồ công nghiệp với ba khu công nghiệp có diện tích hơn 7.500 ha đất tại các vị trí chiến lược ở Thái Lan và Việt Nam. Amata đã xây dựng một nền tảng khu vực mạnh mẽ, phục vụ gần 1.200 khách hàng toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1989
Mission
- Tạo ra văn hóa TẤT CẢ CHIẾN THẮNG cho các bên liên quan của chúng tôi bằng cách mở rộng các lĩnh vực mới và khám phá sự đổi mới để xây dựng Thành phố thông minh nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống