Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
– Develop, promote and sale ingredients to customers
– Responsible for marketing, sales, increasing the revenue of the assigned product portfolio or the in-charge areas
– Prepare business goals for assigned product categories and areas of responsibility.
– Coordinate with supervisors/managers to achieve the set goals.
– Coordinate with supervisors/managers and other relevant departments to ensure good inventory and debt levels
– Ensure good progress with the suppliers of the assigned product portfolio, build and maintain good relationship with partners.
– Screening market information, potential customers, proactively analyzing opportunities to approach customers, screening quality customer lists according to progress.
– Providing actual situation/needs of potential customers, offering solutions to be able to sell
– Proposing solutions, new items that can be sold,
– Creating sustainable sales.
Yêu Cầu Công Việc
– Graduated from College/University with majors in Food Technology/ Biotechnology, … or relevant
– 1-3 years work experience in companies related to food ingredients, dairy production,… Working experiences related to B2Bsale is an advantage.
– Good in using Microsoft office
– Enthusiastic, dynamic, capable of teamwork and independent work.
– Good in English communication and writing.
Benefits Acctractive
- Salary + attractive allowance (Meal, Phone, Gasonline) + incentives
- Full salary on probation
- Annual leave from 14 – 17 days of leave
- 13th salary + bonus year
- Full salary insurance + Health insurance
- Company trip and teambuilding
- Working place: 145 Ton That Dam, D.1, HCMC
- Working time: form Monday – Friday (8h – 17h), haft Saturday
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
AMATA là một trong những Nhà phát triển Thành phố Công nghiệp Hàng đầu Thế giới. Là khu công nghiệp đầu tiên được thành lập vào năm 1989 tại Thái Lan, Amata đã phát triển từ một thực thể nhỏ bé thành một gã khổng lồ công nghiệp với ba khu công nghiệp có diện tích hơn 7.500 ha đất tại các vị trí chiến lược ở Thái Lan và Việt Nam. Amata đã xây dựng một nền tảng khu vực mạnh mẽ, phục vụ gần 1.200 khách hàng toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1989
Mission
- Tạo ra văn hóa TẤT CẢ CHIẾN THẮNG cho các bên liên quan của chúng tôi bằng cách mở rộng các lĩnh vực mới và khám phá sự đổi mới để xây dựng Thành phố thông minh nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống