Mô tả công việc
* Objectives
- Establishes and maintains set requirements for quality improvement. Minium internal defect rate & increase customer confidence and a company's credibility.
- Improving work processes and efficiency, and it enables a company to better compete with others.
* Responsibilities
- Plan activities for the Week/Month/Yearly and arrange for QA Team.
- Quality report Weekly/Monthly/Yearly to related departments & General manager.
- Control and ensure the quality of products for the whole factory.
- Customer complaint visiting & solving regarding issues, quality analysis, making CCR and preventive action report.
- Managing team KPIs (downgrade, F-cost, NCR) and operating the QA department.
- Communicate, and exchange information with departments in the company, and handle and resolve internal requests.
- Managing FGs stock and assigning goods quantity to sales stock
- Ensure QC staffs complete the daily quality inspection task to meet the production schedule.
- Set up specific quality requirements (EN standard / JIS / ISO) and distribute them to QA staff for inspection purposes.
- Maintain the company's quality management system according to standards CARB EPA, TCVN, JIS, FSC.
- Do internal audit plan & external audit plan regarding certificate & customer requirement.
- Training staff to understand the input and output quality control process. The object for new employees & yearly plan training.
- Cooperation with related team (Sales, Production, Raw material) to make sure documentation & quality management system requirement.
- Co-work with R&D global team & production team to develop new products.
* Other responsibilities shall be followed to assignment by GD.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree from University or higher.
- At least 5 years' experience in the position of Manager of Quality Management Department. Experience in the wood industry is an advantage.
- Proficiency in MS Office, Proficiency in English (4 skills).
- Knowledge about SAP, WMS, smart work factory system is preferred.
- Leadership ability, good communication skills.
- Have experience dealing with customers.
- Ability to work under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Amer Sports Việt Nam có mã số thuế 0314490940, do ông/bà Tai, Dongxun làm đại diện pháp luật, được cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh ngày 03/07/2017.
Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Hoạt động tư vấn quản lý", do Chi cục Thuế Quận 1 quản lý.
Địa chỉ trụ sở: Phòng 8.6, Tầng 8, Tòa nhà Le Meridien, 3C đường Tôn Đức Thắ, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,