TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About Us
Our team comes from APAC Regional Business, Global Business Solutions. We partner with key market partners across the APAC region to drive their user growth and marketing strategy by owning and implementing customised marketing and measurement solutions, ad tech integration and platform innovation.
Responsibilities
- Collaborate effectively with cross-functional teams (including Product, Sales, Client Solutions, Marketing Science) to identify and scope out growth opportunities in assigned verticals and brand/performance advertisers, develop marketing narratives and collateral to unlock growth
- Partner with MarComs team to design messaging and content for external and internal scaled campaigns across APAC, focussing on clear strategies, measurable KPIs, and leverage insights from market research and campaign performance. Partner and collaborate with other marketing strategists regional and globally in order to leverage global resources and scale projects beyond APAC
- Knowing the broader ecosystem of media solutions inside-out (TikTok Shop, Branding, Measurement and Performance), understand latest trends and challenges in the industry in order to strategically elevate our messaging frameworks into clear, concise and easy to understand B2B language.
- Develop thought leadership to inspire the industry on how to better measure and reach their marketing objectives on TikTok. Partner closely with the wider marketing team to lead the execution of comprehensive marketing plans including internal social, PR, and web properties, and externally through industry engagements
- Build or localise industry narratives, marketing content, industry reports to articulate TikTok's value proposition to advertisers. Work with senior leadership and broader marketing solutions communities across SEA and APAC to develop external key messages to be amplified across industry events, partner meetings and other high profile engagements.
- Sales enablement: plan and conduct sales training & workshops for client-facing teams on empowering their clients to achieve better performance.
Công ty cổ phần thiết bị Anttek Việt Nam (ANTTEK VIET NAM EQUIPMENT JSC.,) được thành lập và phát triển với sự năng động, sáng tạo và nỗ lực đã và đang lớn mạnh không ngừng, ngày càng phát triển cùng với sự phát triển vượt bậc về mặt công nghệ tự động hóa.
Với trang thiết bị kỹ thuật hiện đại và quản lý sản xuất chuyên nghiệp, đội ngũ kỹ thuật tiên tiến, công ty Anttek luôn tạo ra những sản phẩm có chất lượng cao, tiến độ thi công và giao hàng đảm bảo, giá thành hợp lý nhằm đáp ứng những yêu cầu và nhu cầu khác nhau của khách hàng.
"Thế mạnh làm nên thương hiệu", Anttek tạo ra khác biệt chính là: Sự chuyên môn hóa cao trong từng bộ phận, tính trách nhiệm cao của các cán bộ cùng những giám sát kỹ thuật làm việc nghiêm túc, cẩn thận nhằm tạo ra và cung cấp cho khách hàng những sản phẩm hoàn thiện đến từng chi tiết nhỏ nhất. Ngoài ra, các bộ phận thường xuyên trao đổi công việc, chia sẻ những khó khăn,trau dồi kiến thức hiện đại của các nước tiên tiến, đề xuất sáng kiến xây dựng nên một Anttek năng động, sáng tạo, chuyên nghiệp hơn trong từng dự án chúng tôi tham gia.