Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
AppliancZ Group - Integrated Building Systems (IBS) được thành lập vào năm 2007 với tư cách là công ty cung cấp Thiết bị Nước và Không khí hợp tác với Tập đoàn Viettien-Tung Shing. Kể từ đó, công ty này đã trở thành công ty dẫn đầu địa phương trong việc cung cấp Hệ thống HVAC tích hợp, Hiệu quả tòa nhà và các yêu cầu khác về kiểm soát cơ sở với thiết bị hiện đại từ nhà cung cấp Toàn cầu như Johnson Controls, York, EBARA, Scentair và Optibura. Tập đoàn AppliancZ có thể cung cấp các giải pháp Xây dựng hoàn chỉnh cho Thương mại, Khách sạn, Công nghiệp và Dân cư với công nghệ tiên tiến về tiết kiệm năng lượng, cải thiện môi trường với Scentair và Optibura trong ngành bán lẻ và khách sạn, đồng thời cung cấp các giải pháp đổi mới trong Hệ thống quản lý tòa nhà, Kiểm soát truy cập và CCTV, Hệ thống báo cháy, quản lý chất lỏng