Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Mô tả công việc
- Participate in preparation of the hotel's strategic and marketing plans.
- Prepare the Front Office team budget.
- Plan and implement training plans for all Front Office employees. Conduct regular associate training, and monitor its success.
- This will involve training in both Opera systems and guest-service procedures.
- Maintain full knowledge of the Property Management and Call Centre computer systems.
- Supervise the functioning of all departmental employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved.
- Take personal responsibility for maximizing quality levels of product and service, and guest satisfaction.
- Remain accountable for all elements of the department operations.
- Ensure that all Standard Operating Procedures are being adhered to, by training all staff and monitoring their performance
- Continue to capture best current practice in new LSOPs relating to front office operation.
- Drive the implementation of all sales and promotional programmes of the hotel. Take personal responsibility for driving Upselling within the property.
- Monitor daily arrivals and action as appropriate for any VIP or special request. Liaise with housekeeping, room service and guest relations where necessary to complete the action.
- Develop and maintain a motivational working environment within the department.
- Provide coaching and counseling, support and guidance to the associates as required.
- Ensure associates are up-to-date with current information and data of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets & promotion, spa and health club, and other services and facilities.
- Conduct regular room and floor inspections to ensure quality standards, complete necessary Engineering Job Order or housekeeping cleaning requests and monitor the results. Administration
- Establish and maintain effective employee relations.
- Liaise with P&C in all employee matters including interviewing and hiring, employee orientation, performance appraisals, coaching, counselling, and dismissal if necessary to ensure appropriate staffing and productivity.
- Control payroll and business expenses of the department.
- Liaise with the Accounting Department for accounting and auditing related front office procedures, reports and operational problems and payments of commission.
- Assist the Accounting Department in collecting outstanding, especially bills from tour leaders, local representative of operator and local agencies.
- Provide assistance to local representatives of tour operators and travel agencies.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and friendly working environment
- 2 days off/ week, 16 annual leaves/ year, birthday leave
- Social Insurance
- 24h accidental insurance,
- Accommodation (for non-resident in Binh Dinh), Uniform, meals, shuttle bus are provided
Yêu cầu công việc
Discuss in interview time
Yêu cầu hồ sơ
Send your English CV to email tranguyen a còng avanihotels.com
Contact number: 02563840132 (People & Culture Department)
Address: Bai Dai, Quy Nhon Nam Ward, Gia Lai Province, Vietnam
Khách sạn & Khu nghỉ dưỡng AVANI cung cấp tất cả thông tin chi tiết có ý nghĩa quan trọng cho một kỳ nghỉ tuyệt vời ở bất cứ đâu, từ thành phố đến các điểm đến nghỉ dưỡng. Kết hợp giữa lòng hiếu khách chân thành và các đặc điểm của phong cách sống hiện đại với niềm đam mê thiết kế và phong cách hiện đại, mọi trải nghiệm của AVani đều hướng đến sự mượt mà và dễ dàng, để lại ấn tượng lâu dài. Mỗi cơ sở kinh doanh của AVANI đều hiện đại và tiện nghi với những điều tạo nên sự khác biệt cho khách hàng của chúng tôi. Trung tâm của mỗi khu là một không gian sống đặc trưng mang đến một trung tâm hoạt động và kết nối sôi động. Chỗ ở thoải mái mời bạn ngủ ngon, làm việc và thư giãn. Với niềm đam mê ẩm thực chân thực và chân thực, mỗi trải nghiệm ăn uống của AVANI đều mang lại cho thực khách cảm giác được bồi dưỡng. Từ thời gian giải trí hay không gian dành cho những nhu cầu công việc thiết yếu, đến các điểm tham quan thân thiện với gia đình và những cử chỉ lãng mạn, trải nghiệm AVANI được thiết kế phù hợp với mọi nhu cầu của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm tai nạn
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động:
Mission
Với các bất động sản ở Châu Âu, Trung Đông, Châu Á, Châu Phi và Úc, danh sách các điểm đến của Avani không ngừng tăng lên. Bất kể nơi đâu trên thế giới có sự hiện diện của chúng tôi, du khách sẽ tìm thấy một khách sạn đạt được sự cân bằng hoàn hảo. Chúng tôi tin rằng chúng tôi sẽ có nhiều bạn bè khi đem đến một kỳ nghỉ suôn sẻ, từ sự chào đón nồng nhiệt đến lời tạm biệt thân mật. Tất cả đều mang nụ cười và ánh mắt chân thành.
Những nghề phổ biến tại AVANI Quy Nhon
Bạn làm việc tại AVANI Quy Nhon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn