Support Responsibilities:
- Respond to system inquiries and troubleshoot reported issues, and provide ongoing technical and user support in a timely manner
- Perform UAT for new features and follow bug fixes (if any)
- Train users on supported systems and provide process/system support, develop and maintain functional user documentation
- Become a subject matter expert on system applications
- Build strong relationships through problem understanding, ensuring timely resolution or escalation, and communicating promptly on progress
- Track system issues and enhancement requests for review and resolution by technical teams.
- Follow the issues with the regional development team to ensure hot fixes and faster-scheduled fixes.
- Communicate with customers to understand their pain points and suggest practical solutions.
- Analyze business requirements/processes for project input.
- Assist with the rollout of the new system including the execution of testing, and training tasks
- Aid in creating and maintaining standard operating procedures, workflow diagrams, and training materials.
- Communicate effectively across teams to meet project timelines and deliverables
Must have:
- Good communication skills (verbal and written)
- Multi-task management skills with good prioritization techniques
- Fast learning skills with the ability to memorize and understand logic
- Empathy with user pain points
- Ability to de-escalate problems.
- Experience with product support position in technical department/company
- Experience with logistic operation
- Experience with data analysis
- Experience in API testing
Công ty TNHH B. Braun Việt Nam được thành lập tại Việt Nam năm 1992, kế thừa hơn 175 năm kinh nghiệm tiên phong và sáng tạo không ngừng trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe trên toàn thế giới từ công ty mẹ - B. Braun Melsungen A.G. Là công ty hàng đầu trong ngành dược phẩm và thiết bị y tế, cùng với hơn 60 văn phòng đại diện, chi nhánh trên toàn cầu, B. Braun Việt Nam cung cấp đa dạng các dòng sản phẩm như thuốc gây mê, gây tê, thuốc điều trị, dịch truyền tĩnh mạch, dụng cụ phẫu thuật, các thiết bị y tế… cũng như cung cấp các dịch vụ chăm sóc sức khỏe khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1992
Mission
“Sharing Expertise” - “Chia sẻ bí quyết” là nguyên tắc thành công của B. Braun. B. Braun cam kết việc trao đổi thông tin và kinh nghiệm không chỉ diễn ra trong nội bộ công ty mà quan trọng hơn cả là đối với các khách hàng của mình.