About Us
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About The Team
The Governance and Experience team is a global team responsible for ensuring that our platform provides a safe, welcoming, and enjoyable experience for our Merchants, Creators and our community. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality.
We are hiring a Moderation Quality Assurance Supervisor to help with the enhancement of our policies as well as guarding the safety of our content and product listings of the Vietnamese market.
Responsibilities
- Grow the local moderation quality assurance team and oversee their day-to-day operation for Ecommerce business
- Work with vendors to ensure quality targets are met by providing training programs and quality related refresher
- Lead a multi-language moderation QA team and act as the main point of contact for quality assurance and content quality assessment tasks
- Continuously evaluate outcomes, propose improvements for auditing procedures, and ensure a high level of productivity and quality
- Develop and maintain QA programs complementary to the quality system, corporate objectives and policies
- Report, analyse, and provide insights on our quality process
- Provide reports and support the Moderation QA Manager
- Responsible for localizing working processes and strategies, solving content concerns for local users with cross-functional teams such as content operations, product, engineering, legal and public relations
- Bachelor’s Degree or equivalent education/experience, advanced degree is preferred
- 2+ years experience working on content quality, safety or policy in a major tech or media company
- Recent and minimum 2+ years experience as Team Lead/Quality Manager/ Technical Lead
- Great people management skills and currently managing large multicultural teams with diverse skills
- Deep understanding of e-commerce compliance requirements and internet governance management
- Demonstrate good judgment, training and management skill
- Excellent written, verbal and interpersonal communication skills in English & Vietnamese for cross-region collaboration with internal stakeholders and external collaboration with local BPO vendors in Vietnam.
Công ty TNHH B. Braun Việt Nam được thành lập tại Việt Nam năm 1992, kế thừa hơn 175 năm kinh nghiệm tiên phong và sáng tạo không ngừng trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe trên toàn thế giới từ công ty mẹ - B. Braun Melsungen A.G. Là công ty hàng đầu trong ngành dược phẩm và thiết bị y tế, cùng với hơn 60 văn phòng đại diện, chi nhánh trên toàn cầu, B. Braun Việt Nam cung cấp đa dạng các dòng sản phẩm như thuốc gây mê, gây tê, thuốc điều trị, dịch truyền tĩnh mạch, dụng cụ phẫu thuật, các thiết bị y tế… cũng như cung cấp các dịch vụ chăm sóc sức khỏe khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1992
Mission
“Sharing Expertise” - “Chia sẻ bí quyết” là nguyên tắc thành công của B. Braun. B. Braun cam kết việc trao đổi thông tin và kinh nghiệm không chỉ diễn ra trong nội bộ công ty mà quan trọng hơn cả là đối với các khách hàng của mình.