Mô tả công việc
• To be responsible for customer order processing including order input, order receiving, local delivery follow up, customers inquiries/ payment checking; handle customer complaints about supply chain/ logistics issues, transportation cost…
• To be responsible for delivery document in compliance with local regulation and business model.
• To be responsible for inventory management (inbound and outbound), and coordinate quarterly stocktaking as well as documentation.
• Other tasks assigned by Line manager.
Yêu cầu công việc
• Female.
• Bachelor degree with major in College/University degree (Major in Logistic/International Business Economics/Foreign trade is an advantage).
• Must understand of Sales process within chemical sector or related field.
• 2-4 years working experience in supply chain management is preferred. Ideally familiar with Trading business model and/or experience with multinational chemical companies.
• Experience in logistics will be an advantage for recruitment.
• Good command of English.
• Excellent using of Microsoft office.
• Good communication, negotiation, problem solving and analytical skills.
• Hard working, accurate, strong sense of responsibility.
• Able to work independently and team work in a multi tasks.
*Benefits
• Competitive Salary.
• Annual performance review or promote according to the employee’s capacity.
• 13th month salary.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance: based on full salary of employment contract.
• Full package of Personal Healthcare by Bao Viet.
• Annual company trip.
• Friendly working environment.
• Working days: Monday to Friday.
On board time
Candidates who successfully complete interview process can on board right away or within December 2024.
Workplace
In HCMC: Floor 5, 65 Pham Ngoc Thach street, Vo Thi Sau ward, District 3, HCMC.
Quyền lợi được hưởng
Social insurance, health insurance and unemployment insurance: based on full salary of employment contract. Full package of Personal Healthcare by Bao Viet.
Annual performance review or promote according to the employee’s capacity.
Annual company trip.
Friendly working environment. Working days: Monday to Friday.
Blacksire là trung tâm toàn diện dành cho các giải pháp và cải tiến kỹ thuật số toàn diện. Chúng tôi cung cấp rất nhiều dịch vụ bao gồm Phát triển phần mềm, Vận hành trung tâm cuộc gọi, Phát triển trò chơi và Tiếp thị kỹ thuật số thông qua đội ngũ có năng lực và sáng tạo của chúng tôi, phục vụ bạn như một trung tâm Gia công quy trình kinh doanh (BPO) xuất sắc.
Với nhiều năm kinh nghiệm của chúng tôi, bạn có thể yên tâm khi biết Blacksire luôn sẵn sàng cung cấp các dịch vụ chất lượng và kịp thời – bất kể lĩnh vực của bạn là gì. Hoạt động kinh doanh của chúng tôi bắt nguồn từ thị trường Châu Á đa dạng và luôn thay đổi, điều này đã giúp chúng tôi cung cấp các giải pháp công nghệ thông tin chất lượng cho thị trường quốc tế.