Việc làm Black Sire

Cập nhật 16/12/2024 08:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Black Sire
Customer Service Manager
Black Sire
6 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 05/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Accountabilities

Performance Monitoring (10%)

  • Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
  • Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...

Seller support (70%)

  • Internal
  • Set specific customer service standards
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
  • Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
  • Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
  • Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
  • External (Seller/Buyer):
  • Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints

Team Management (20%)

  • Recruit, train and support team on daily operation
  • Manage team and evaluate performance
  • Establish best practices through the entire technical support process

Key Requirements

  • Bachelor Degree & above
  • Proven work experience as a CE/ CR/ AM Manager
  • Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
  • Customer Facing skill
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Team management skills
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Communication in English

₫0 - ₫1 a month

Working address: Ninja Van Vietnam Office, 307/21 Nguyen Van Troi st, 1 Ward, Tan Binh District

Salary And Benefits

Competitive income compared to the market

Paid social insurance based on full salary

"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months

12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)

High-class AON Health Insurance for manager level.

Year End Party, annual Townhall Ceremony

Annual company trip

Attractive team-building activities, regular internal activities

Provide laptop for employees

Training And Developing

Participate in internal training courses: online/offline

Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.

Work Environment & Colleagues

Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth

Young and dynamic working environment

The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Blacksire là trung tâm toàn diện dành cho các giải pháp và cải tiến kỹ thuật số toàn diện. Chúng tôi cung cấp rất nhiều dịch vụ bao gồm Phát triển phần mềm, Vận hành trung tâm cuộc gọi, Phát triển trò chơi và Tiếp thị kỹ thuật số thông qua đội ngũ có năng lực và sáng tạo của chúng tôi, phục vụ bạn như một trung tâm Gia công quy trình kinh doanh (BPO) xuất sắc.

Với nhiều năm kinh nghiệm của chúng tôi, bạn có thể yên tâm khi biết Blacksire luôn sẵn sàng cung cấp các dịch vụ chất lượng và kịp thời – bất kể lĩnh vực của bạn là gì. Hoạt động kinh doanh của chúng tôi bắt nguồn từ thị trường Châu Á đa dạng và luôn thay đổi, điều này đã giúp chúng tôi cung cấp các giải pháp công nghệ thông tin chất lượng cho thị trường quốc tế.

Bạn làm việc tại Black Sire? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Black Sire

Black Sire

Click để đánh giá