Mô tả công việc
- Plan to introduce the company's delivery services to new consumers and gain KPIs for building new client groups, as well as providing customer support to existing customers.
- Enrich customers pipeline, negotiate and sign contracts with customers regarding the Logistics services Lazada is providing.
- Maintain relationships and provide after-sales customer care in responsible area to ensure customer satisfaction with Lazada's service quality.
- Coordinate with management team in developing individual and team revenue implementation plans.
- Prepare reports on work results for direct managers weekly/monthly.
Yêu cầu công việc
- Graduated college and university, preferably majoring in Economics, Logistics, Export and Import,...
-At least 1 year of experience in Sales, Telesales, Consulting... priority in the field of express delivery.
- Excellent communication, negotiation and problem-solving skills.
- Good business acumen and analytical skills, with the ability to drive and manage end-to-end business and sales process
- Willing to work in a self-motivated and challenging environment
Quyền lợi được hưởng
- Income: 10 - 20 million VND (Base salary: 8.500.000VND + KPIs bonus + Commission)
- Participate in professional training programs in the field of logistics and Sales skills.
- Dynamic, youthful, proactive working environment.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance.
- Other policies: Leave, Holidays, Tet,... according to the provisions of the Law
Là một bộ phận của tập đoàn quốc tế Bureau Veritas, Bureau Veritas Consumer Products Services (BVCPS) là công ty hàng đầu thế giới về cung cấp dịch vụ thử nghiệm, kiểm định và kiểm toán sản phẩm tiêu dùng. Có trụ sở tại 40 quốc gia với hơn 6.500 nhân viên, BVCPS giúp nâng cao và bảo vệ giá trị của tài sản lớn nhất của doanh nghiệp: Thương hiệu, Con người & Khách hàng. Để đáp ứng nhu cầu mở rộng liên tục của chúng tôi, trân trọng mời bạn tham gia với tư cách là một trong những cộng sự chuyên nghiệp của chúng tôi tại Việt Nam.