Mô tả công việc
A. Overall Purpose Of The Job (Brief description of the primary purpose of this position)
· Ensure the operations and activities of Vietnam clinics are in compliance with the laws and regulations of Vietnam.
· Be in charge of all tasks related to Legal activities in Vietnam
·Assist and advice the General Director of latest Vietnam regulations that affect licensing and operations.
B. Key Responsibilities (Critical responsibilities and skills of this position, listed in order of importance)
· Prepare others report to government authorities upon request.
· Support others department copy of company legal documents.
· Monitor company seal using and issue company introduction letter for staff to local authorities upon request.
· Prepare authorization letter for Head of Clinic
· Prepare and submit for clinic licenses such as: Investment License; Clinic Practice License; Registration certificate of Clinic's location and branch office license in HCMC.
· Find the Occupational safety and sanitation training courses and inform the schedule to groups for joining.
· Update to clinic management on new regulations application.
· Extend radiation license/ safety radiation certificate for person in charge.
· Double check all business contracts before submitting to General Director for approval.
· Others task which be assigned from HR Manager and board of management upon request.
Yêu cầu công việc
Required Skills and Knowledge (Brief description of technical knowledge or skills needed to perform the job)
· Proactive, professional and flexible attitude on problem solving and decision making.
· Constant update on knowledge on current laws and regulations.
· Good spoken and written English communication skill.
· Good planning and organization skill.
· Ability to express ideas concisely and clearly, orally and in writing.
· Ability to work with all levels in the organization.
· Highly motivated, with good initiative and ability to work under pressure with minimal supervision.
· Multi-tasking capabilities to accommodate a multi-unit organization.
Required Competencies (Critical behaviors necessary to successfully perform the job)
· Self-assurance in dealing with a wide variety of people.
· Keep information confidential.
· Highly motivated, with good initiative and ability to work under pressure with minimal supervision.
· Multitasking skills
· Excellent presentation
· Open-minded
· Self-motivated
· Action oriented
Required Work Experience (Brief description of the job-related experience needed to perform the job)
· Experience in working and be able to build good relationship with related authorities.
Required Qualifications (Brief description of the educational background needed to perform the job)
Bachelor’s degree.
Required Languages (Brief description of the language skills needed to perform the job)
· English requirement.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary
health benefits
Opportunities for professional development and training
A dynamic and collaborative work environment
The opportunity to contribute to the growth and success of a trusted healthcare provider
Được thành lập vào năm 1976, Tập đoàn Y tế Raffles (RMG hoặc Tập đoàn) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khỏe tư nhân tích hợp hàng đầu trong khu vực, cung cấp các dịch vụ liên tục từ chăm sóc ban đầu đến chăm sóc cấp ba, cũng như bảo hiểm y tế cho người dân ở 14 thành phố ở Châu Á.
Là một thương hiệu đặc biệt của Singapore, RMG đã được niêm yết trên Bảng chính của Sở giao dịch chứng khoán Singapore (SGX: BSL) từ năm 1997.
RMG cung cấp dịch vụ chăm sóc tổng hợp thông qua mạng lưới bốn bệnh viện và hơn 100 phòng khám đa ngành, cung cấp các dịch vụ như sàng lọc sức khỏe, chăm sóc chuyên khoa, chẩn đoán X quang, nha khoa và y học cổ truyền Trung Quốc.
Cùng với gần 3.000 nhân viên, trong đó có khoảng 500 bác sĩ đa chuyên khoa, RMG mang đến hơn 46 năm chuyên môn về chăm sóc sức khỏe đáng tin cậy và chăm sóc cho hơn 2 triệu bệnh nhân hàng năm trên mạng lưới của chúng tôi với tư cách là đối tác sức khỏe đáng tin cậy của họ.