Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Binh Thanh District, HCMC
- Monthly Salary: 15M ~ 18M VND Gross
<Job Responsibilities>
1. Sales Operation & Administration Support
+ Channel sales performance & tactical rebates.
- Collating of disty contracts & supporting documents.
- Computation of rebate
- Validation of computation with distributors
+ Pricing
- Update and maintain a consolidated price list
- Dissemination of price list to channel partners
+ Reporting
- Collect and consolidate channel sales & inventory report
+ Sales forecast:
- Collect and consolidate distributors' sales forecast
- Submission of the company's sales forecast to HQ
+ Stock provision’s computation monthly
2. Business management:
+ Support quick updates of product revenue trends via review of Sim File internally (set up an internal schedule for submitting data, remind members about the deadline, collect/recheck/consolidate data.)
+ Support meeting. (remind members about the schedule to collect/recheck/consolidate data before the meeting)
+ Prepare weekly, monthly & quarterly forecasts and expected closing reports.
3. Finance support
+ Account Receivable & Payable of disty:
- Liaising with Ditsy on sales collection.
- Window person for the statement of account management with ditsy.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's Degree, major in Business Administration
・Language: English - Business Level
・Experience:
- At least 3 years of experience as a Sales Support Staff in MNC companies
- Expert in Excel, data analysis, and consolidation.
・Personal characteristics & Behaviours
- Good communication skills (both written & spoken) in native & English.
- Can stand high pressure, time-oriented, independent, proactive, and teamwork.
- MS Office proficient.
- Logical thinking, and solving skills.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi