Mô tả công việc
- Keeps himself or herself well informed about the hotel products (lodging, catering, and other facilities).
- Sets, in conjunction with Sales Manager, the current prices charged by the hotel.
- Pays visits to former and potential clients in view of entering into contracts with them, especially with online TA, travel agencies and selected.
- Negotiate prices with the clients.
- Monitor the Sales Team's business activities to achieve the target.
- Actively attend activities related to sales events.
- Prepare reports as required by SMM.
Quyền lợi được hưởng
Attractive remuneration package and bonus, annual leave, social insurance, health check, travelling ….
Yêu cầu công việc
- At least College graduate;
- Confidence and assertive;
- Excellent verbal skills;
- Fluent in English;
- Ability to handle guest complaints.
Yêu cầu hồ sơ
Apply CV to us
zalo: 0933617101 (Ms. Phương)
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi