Chi tiết công việc
- Dream Big: Ambitious, passionate and achieve MASSIVE goals.
- Customer-centric: We care about our customers and strive to provide them with the best
- solutions.
- Celebrate both Success & Failure: Rejoicing the wins but also reflecting, learning & improving proactively when there are defeats.
- Honesty and Integrity: We appreciate respectful feedback.
- Problem Solver: You’re a fixer and not a complainer.
- Actionable: Work fast, make SMART decisions fast, move fast with conviction.
- Expand partnerships with publications in emerging markets, particularly in Italy.
- Research markets, identify potential partners, and establish mutually beneficial partnerships to extend their reach.
- Follow an outreach strategy, prospecting process, and tracking system to monitor and track leads.
- Deliver sales pitches to local stakeholders to cultivate relationships and promote the content syndication program.
- Collaborate with internal teams, such as content and product managers, to ensure a seamless onboarding process.
- Monitor content usage to ensure that it is properly tracked and follows syndication standards.
- Prepare sales pitch materials, website and blog content to raise awareness about the lockscreen solution.
- Minimum 1 years of experience in business development, partnerships or a related field, preferably in the advertising and marketing industry.
- Strong communication and presentation skills, both oral and written in English and Italian communication, negotiation, and interpersonal skills, with the ability to build and maintain relationships with partners and internal stakeholders.
- Familiarity with content distribution and syndication, as well as media industry trends and best practices.
- Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
- Team building, Happy Hour every week.
- Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
- Incentive will be added based on employee’s performance.
- 13th month bonus is provided based on performance.
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi