Chi tiết công việc
- Provide sewing application related technical expertise to customers
- Solving sewing related problems onsite or through recommendations based on analyses in our sewing lab.
- Promote the use of Groz-Beckert products, services and solutions.
- Analyze complaints and needle requirements, conduct technical sewing investigation, and prepare investigation reports.
- Conduct technical seminar in customer premises, assist buying houses and customers with technical advice.
- Conduct sewing trial at customer sewing lines. Initiate and guide trials against competitors. Monitor and report technical activities from competitors.
- Manage and develop key customer accounts.
- Participate in development of new products and solutions with internal and external stakeholders.
- Implement short- and long-range goals, objectives, policies, and operating procedures as required by the Company’s management.
- Insuring that all marketing tools and materials are available to all customers and partners.
- Promote positive relations with partners, vendors, and distributors.
- Monitor and analyze sales and marketing activity against targets and competitors.
- Expansion of market share
- Being able to make machine adjustments, as well as spare part changes, to improve seam quality.
- Support from colleague during his/her absence
- Sales Support Team
- Ideally first experience in technical sales for a foreign company in Vietnam, preferable in the Sewing/Garment Industry.
- University or College degree in Textile or textile or Chinese or related field.
- Fluent Chinese language skills are a must. Basic in English
- Outgoing personality, strong interpersonal skills, with a high level of ability to communicate clearly and concisely, especially with foreign customers.
- Excellent organizational skills and ability to work on an independent basis.
- High motivation, honesty, flexibility, carefulness and reliability.
- Able to work under the direction of a foreign management team.
- Work as a team member
- Reliable and trustworthy
- Willing to take risks and try new things
- To be assertive and convincing when necessary
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi