Việc làm Academie Beaute VIỆT NAM

Cập nhật 25/02/2024 00:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Academie Beaute VIỆT NAM
Training Specialist (CK – GUESS – AX - KL)
Academie Beaute VIỆT NAM
4 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

TRAINING ROLE

  • Identify The Training Needs Of The Organization Through Job Analysis (Store Level), Career Paths (Store Level), And Consultation With Operations Team.
  • Drive Brand Values And Philosophy Through All Training Activities: Seasonal Update, Brand Orientation, Sales Skills Workshop, & Leadership Skills Training.
  • Implement Effective, Inspiring, Motivating, And Practical Training Methods: In-Classroom, In-Store, Outdoor…
  • Effectively Manage The Monthly Allocated Training Budget.
  • Assess Employees’ Standard: Knowledge (Ops, Product & Vm), Sales Skills, And Retail KPIs Performance To Identify What Are The Must Improvement Points.
  • Receive and Resolve All The Customer Service Feedback From Customers, Operations, and Store Teams.
  • Continuously Tailor Training Programs Following Demands From The Brand Team To Fit With The Market Changes.
  • Suggest Training Programs Or Guide Store Staff Recruit More New Loyalty Membership.
  • Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
  • Select And Manage Resources, Including Working With Both Internal Employees And Training Vendors To Develop And Deliver Training.

RETAIL ROLE

  • Update Fashion Trends And Fashion-Related News In The World To Store Team And Office Team
  • Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
  • Take Part In Buying Procedures To Enhancing Brand Insights For The Seasonal Product Training
  • Monitor And Comment On Staff's Retail KPIs Standard Every Week And Suggest Training, And Coaching In Time.
  • Develop CSI (Customer Satisfaction Index) Mechanism Inside The Store For The Customers To Give Feedback About Their Shopping Experiences.

TEAMWORK

  • Actively Combine And Work As A Team With Other Departments To Understand The Company's Working Culture And Business Orientation.
  • Effectively Communicate With Team Members, Trainers, And Management.
  • Actively Engage And Connect With Store Employees Through The Process Of Meeting And Chatting At Stores And Offices

REPORT

  • Weekly W.I.P Update (monitor and update weekly work completion progress).
  • Weekly Staff's Retail KPIs Review (weekly sales quality tracking of employees).
  • Monthly Online Testing Recap (staff knowledge quality status).
  • Monthly Store Check Recap (feedback when checking the quality of staff at the store).
  • Monthly Training Activities Recap (summary of training activities taking place in the month and plans for the next month).
  • Monthly KPIs Review with Training Manager.
  • Quarterly Training Activites Recap.
  • Every half Year Training Activities Recap.
  • Yearly Training Activities Recap & Next Year Planning.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelors Degree.
  • Possess Knowledge Of Jewelry/The Luxury/Premium Fashion Industry And An Easy-To-See Facial Appearance Is An Advantage
  • A Minimum Of 3 Years Of Experience In Training And Development Management (Essential).
  • Critical Thinker With Innovative Problem-Solving Skills.
  • Experienced In Training And Development People, Preferably In The Retail Industry.
  • Presentation Skills, Public Speaking Skills.
  • Customer, Consumer, And Shopper Insights And Understanding.
  • Excellent Communication And Leadership Skills.
  • Highly Computer Literate With Proficiency In Ms Office And Related Business And Communication Tools.
  • Familiar With Traditional And Modern Training Processes.
  • Ability To Plan, Multi-Task And Manage Time Effectively.
  • Strategic And Creative Mindset.
  • Meticulous Attention To Detail.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà Sonatus 15, Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Academie Beaute VIỆT NAM
Academie Beaute VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
138 Lê Văn Sỹ, Phường 10, Quận Phú Nhuận, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Académie Scientifique de Beauté với gần 130 năm kinh nghiệm trong ngành dịch vụ làm đẹp, cùng đội ngũ các nhà khoa học và chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vực chăm sóc da tại Pháp, mỗi sản phẩm chúng tôi làm ra đều là kết quả của quá trình nghiên cứu, thử nghiệm rất phức tạp để mang lại sự cải thiện hiệu quả nhất trên làn da của bạn.

Tại thị trường Việt Nam, Académie Beauté hiện cung cấp các sản phẩm dùng trên da mặt, da cơ thể và các liệu trình điều trị khoa học phù hợp cho cả nam và nữ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2021

Mission

Là trường đào tạo được công nhận sớm nhất với các phương pháp điều trị tuỳ theo loại da và các vấn đề của da, chúng tôi có những phương pháp/liệu trình đào tạo bài bản được xuất bản và lưu truyền rộng rãi trong lĩnh làm đẹp trên toàn thế giới.

Bạn làm việc tại Academie Beaute VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Academie Beaute VIỆT NAM

Academie Beaute VIỆT NAM

Click để đánh giá