Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
• Provide day-to-day technical support to end users and ensure the smooth running of computers, network devices, and printers.
• Troubleshoot and resolve end-user application issues, maintain and update technical support documentation.
• Handle asset management, maintain inventory, and liaise with vendors.
• Maintain and monitor office network infrastructure, IT security and antivirus tools.
• Other duties include performing first-level troubleshooting and support for scheduled server backups, system monitoring and reports.
• Implement activities and train employees on information security.
• Monitor networks, databases, and computer systems and create a risk management plan for IT systems.
• Perform security updates and build firewalls and other security features, and assessing security practices and procedure
Yêu Cầu Công Việc
- Must have
• Minimum 1-2 years of relevant experience operating in a similar role.
• Knowledge of computer hardware, software, and OS (Windows, Linux and Mac)
• Understanding of TCP/IP, IP addressing and LAN technology including switching and routing fundamentals
• Hands-on experience in Windows server administration and basic knowledge in Linux server administration is a plus.
• Experience implementing ISO27001 or have information security certificates is a plus.
• Professional Qualification - Microsoft Certified/CCNA is a plus.
• Knowledge of basic setup and configuration of Cisco devices such as firewall, switch, IP phones, wireless controller and access points is a plus.
• Competent at documenting standard operating procedures and knowledge articles
• Ability to cover after-office hours and weekend support if there are any infrastructure issues or activities.
• Enthusiastic and willing to learn in a fluid and fast-paced environment
2. Nice to have
• Passionate in IT technology and wants to make a difference with technology solutions.
• Good interpersonal and communication skills to interact effectively at all levels.
• Strong analytical and troubleshooting skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
ACS được thành lập từ năm 2008, chuyên sâu trong các lĩnh vực Công nghệ thông tin và Tự động hóa. Hơn 10 năm sát cánh cùng khách hàng đã khẳng định nỗ lực của ACS, đó là: giúp các doanh nghiệp, tổ chức nâng cao hiệu quả quản lý, năng lực cạnh tranh và hiệu quả hoạt động sản xuất kinh doanh bằng những sản phầm và giải pháp công nghệ toàn diện.
Đội ngũ kỹ sư am hiểu nghiệp vụ khách hàng, chuyên sâu trong từng lĩnh vực, chia sẻ kinh nghiệm cùng phát triển là giá trị quan trọng mà ACS tích lũy trong nhiều năm. ACS cam kết duy trì mối quan hệ lâu dài, tận tụy với khách hàng. Sự thành công của khách hàng là động lực để chúng tôi phát triển và lớn mạnh.