Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
Please see the details below:
***Job Description:
*Accounting (80%)
1. Invoicing and Billing:
- Generate and send out invoices to Clients.
- Collect relevant documents to income to prove the accuracy of AR.
- Ensure accuracy of billing information and resolve any discrepancies.
2. Monitoring Receivables:
- Keep track of accounts receivable aging and outstanding balances.
- Reconcile accounts receivable ledger to ensure accuracy.
3. Client Communication:
- Contact Clients to follow up on overdue payments.
- Respond to inquiries and provide necessary information.
4. Reporting:
- Generate and analyze reports related to accounts receivable performance.
- Provide weekly/monthly updates to management regarding the status of receivables.
5. Credit Management:
- Evaluate the creditworthiness of new and existing Clients.
- Set credit limits and terms in collaboration with the credit department.
6. Collaboration:
- Work closely with other departments, such as sales and project management teams, to address Client issues and concerns.
- Collaborate with the finance team to ensure accurate financial reporting.
7. Compliance:
- Ensure compliance with accounting principles, company policies, and relevant regulations.
- Stay informed about changes in accounting standards affecting accounts receivable.
8. Process Improvement:
- Identify opportunities for process improvement and contribute to the development of more efficient procedures.
*Administrator (20%)
- Purchase stationery and other office equipment.
- Prepare for monthly birthday parties and other celebration occasions.
- Perform other administrative tasks as required by the manager.
Yêu Cầu Công Việc
• Graduated in Accounting Major.
• Proven experience working in the same position is a plus.
• Comfortable with written English.
• Good knowledge of Vietnamese tax law.
• Proficiency in Microsoft Office, especially Excel.
• Self-motivated with the ability to work with minimal supervision.
• Preferable candidates would have:
- Experience in the service industry.
- Proficiency in MISA accounting software.
JOB BENEFITS:
• Competitive compensation package
• 13th-month salary.
• Extra Healthcare Insurance, year-end bonus and oversea company trip.
• 12-16 annual leave days; 10 days of paid sick & career’s leave.
• Professional training, an opportunity for knowledge and skill development.
• Active, friendly, challenging and international working environment.
• Flexible working hours and working style.
• 5 working days/week.
• Other benefits container in compliance with Labor Law.
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên
Review GTE LOCALIZE ., JSC
Mức lương cao và đồng nghiệp tuyệt vời (GL)
Công ty tốt
Lợi ích lớn