Chi tiết công việc
- Consult the clients and the production teams throughout the whole project implementation process.
- Coordinate with cross-functional managers to provide the clients with the best offers with regard to the quality of delivery and throughout the whole project life cycle.
- Ensure all internal and external deadlines are met.
- Coordinate internally for POS materials created for global client
- Cooperate with internal & external stakeholders to check all material to make sure what we deliver is on-brief and of highest quality before send it to the client.
- Support on uploading graphic materials to specific platforms
- Develop an implementation plan in coordination with other departments; optimize the resources and effort, update the client and the related personnel on the progress. Keep close track of every single project.
- Double-check if the project meets the budget. Make sure any changes to the job with regard to the costs are discussed with all the involved parties and approved by the client.
- Cooperate with the accountant to invoice the client timely and accurate
- Share the client’s feedback with the departments and identify improvement areas of the involved parties (if any) and propose solutions.
- Build and maintain strong relationships both with the internal and external stakeholders.
- Show a high level of client service. Be the ambassador for the clients you are working with. Understand and know the clients’ every detail.
- Ensure all communications are in English, both spoken and written.
- Report to a Senior Project Manager
- BA/BS in Graphic Design/Printing/Packaging/Advertising or Project Management.
- Preferably 1 year of experience within project management, client/customer support or Graphic Design/Printing/Packaging Business.
- Preferably experience in running, coordinating or managing projects with a focus on meeting deadlines and quality within international brands.
- Demonstrated understanding of marketing concepts and techniques.
- Solid problem-solving skills and drive.
- Exceptional communication, presentation and client-centric.
- Excellent command of English both written and spoken.
- Excellent organizational, planning and management skills.
- Positive thinker with a can do/will do attitude.
- Confident, self-motivated, result and client orientated, multi-tasker, team-player.
- 13th month salary
- An attractive package of annual leave, sick leave and child-sick leave
- Social insurance, health insurance and unemployment insurance
- Annual health check-up
- Meal, mobile and petrol allowance
- Free parking for motorbikes
- Teambuilding activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, Friday bar, gifts for Tet and mid-autumn festival, lucky money, quarter team bonus)
- A cool place to work incl. rooftop pantry with table football
- A focus on personal and professional growth, adding to your skillsets, and always challenging the status quo
- An international working environment that is constantly moving
- A chance to develop working relationships with overseas colleagues
- We promise that you will get busy, you will have fun, you will be challenged, and you will become more skilled. In other words, you will not be bored
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên
Review GTE LOCALIZE ., JSC
Công ty tốt
Lợi ích lớn
Công ty tốt để làm việc