Mô tả công việc
1. School reception service and telephone duties:
• Receive all parent's visits to the school in a friendly, courteous and pleasant manner.
• Provide enrolment information to parents.
• Schedule appointments for consultation between parents and the Principal or Office Manager.
• Manage incoming/outgoing phone calls at the front desk and mail receipts.
• Coordinate the transmission of information between the Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.
• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.
2. Administrative and clerical duties
• Assist the Office Manager with the enrolment process, including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.
• Complete students’ enrolment records.
• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.
• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.
• Arrange transportation for students.
• Manage students’ menus. Follow up and give feedback to the Principal and Office Manager on the quality of meals.
• Assist the Office Manager in supervising the support staff such as Janitor, Maintenance and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.
• Support foreign staff to open bank accounts, Health Check and Police Check for Work Permit applications.
• Support the Human Resources Department in submitting documents to the Labour Department / Immigration / Department of Justice for Work Permit, Visa, Temporary Residence Card applications and other administrative matters assigned by the Human Resources Department.
3. Inventory Control System
• Maintain the Inventory Control System.
• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc., in the school must be maintained and updated every June and December before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.
• Record sales of school uniforms periodically. When the stock balance is low, new stock must be requested.
4. Administrator to Principal
• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.
• Organize and maintain diaries and make appointments.
• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.
• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.
• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.
• Organize and attend meetings and ensure the Principal is well-prepared for meetings.
• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.
• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.
• Provide general assistance during presentations.
• Responsibility for accounts and budgets.
• Translate the School’s Newsletter to Vietnamese.
• Update the Class Lists.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Office Administration, Business Administration, or related fields.
- Excellent English communication skills, both verbal and written.
- Proficiency in computer and office software (Microsoft Office, Google Workspace, etc.).
- Friendly, courteous, and professional in interactions with parents, students, and colleagues.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary
- Professional Development
- Health Insurance
Công ty Cổ phần Bánh mứt kẹo Bảo Minh được thành lập vào ngày 23/05/2006. Thế mạnh của công ty là một nhà sản xuất các sản phẩm ẩm thực truyền thống kết hợp khéo léo với nét hiện đại qua ứng dụng khoa học công nghệ tân tiến. Đến nay, Bảo Minh đã, đang và luôn khẳng định được uy tín và chất lượng của mình đối với người tiêu dùng. Bảo Minh hoạt động hai nhà máy sản xuất hiện đại tại Hà Nội có diện tích là 5.000m2 và nhà máy tại thành phố Hồ Chí Minh có diện tích 3.000m2. Đầu tư các dây chuyền sản xuất với hệ thống máy móc thiết bị tân tiến, đảm bảo vệ sinh an toàn thực phẩm với số vốn đầu tư trên 100 tỷ đồng. Bảo Minh với đội ngũ cán bộ công nhân viên hơn 300 người được rèn luyện và đào tạo trong môi trường có giá trị văn hoá riêng biệt, có chính sách chế độ đãi ngộ tốt, đảm bảo lộ trình thăng tiến của từng cá nhân trong doanh nghiệp. Bảo Minh đang sản xuất tập trung theo 03 dòng sản phẩm: * Dòng sản phẩm bánh kẹo truyền thống. * Dòng sản phẩm bánh kẹo truyền thống đã được cách tân. * Dòng sản phẩm bánh kẹo hiện đại. Bảo Minh còn cung cấp Dịch vụ lễ cưới hỏi trọn gói và các dịch vụ khác phục vụ cho hội nghị, sự kiện… có uy tín lâu năm về chất lượng và dịch vụ. Bảo Minh luôn đáp ứng nhu cầu ngày càng cao, đa dạng và phong phú của người tiêu dùng. Các sản phẩm của Bảo Minh luôn được cải tiến, đổi mới, sáng tạo cả về chất lượng và hình thức bao bì phù hợp với sự phát triển của xã hội hiện đại. Bảo Minh đã vươn xa tới khắp mọi miền Tổ Quốc và đang vươn ra thị trường quốc tế với những sản phẩm truyền thống độc đáo của Việt Nam. Bảo Minh phát triển bền vững theo định hướng rõ ràng về tầm nhìn, sứ mệnh và giá trị cốt lõi Bảo Minh luôn khẳng định được vị thế của mình trên thị trường trong và ngoài nước.