Mô tả công việc
Manage purchasing parameters in AS400 and keep it updated and accurate.
Placement of orders with vendors, as well as, expediting, deferring and canceling.
Master the progress of ongoing new programs and make it happen as fast as possible.
Communication and management of vendors.
- Daily order delivery communications.
- Weekly forecast communication.
- Monthly / Periodically review with vendors to point out their strengthen and weakness and action plan if needed.
- Yearly / Periodically review the purchasing volume/value with Vendor to set up next price target.
Analyzing and maintaining appropriate inventory levels; do not store slow moving aged inventory.
Basic technical mastery of product managed by.
- Understanding the basic test need and how it performed.
- Basic production process.
- Filing all the technical standard and master sample.
Responsible for completing personal professional development plan.
Performs other related jobs as assigned by Supervisor/ Dept Head.
Education:
- Apics certification preferred.
- Four- year university degree or similar level of knowledge and experience.
Experience: 2- 5 year experience in purchasing.
Knowledge of Product and process knowledge.
Skills and Abilities:
- Good inventory management.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Reporting skill &Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Measure and control performance goals and standards.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- MS Office (Excel, Word, PP).
*Work in shifts (from 1:00PM- 9:00PM), allowance is provided.
Kinh nghiệm: 2 Năm
Ngành nghề: Mỹ thuật / Nghệ thuật / Thiết kế, Sản xuất / Vận hành sản xuất, Nội ngoại thất
Cấp bậc: Nhân viên
Địa điểm: Bình Dương
Hình thức: Nhân viên chính thức
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Education:
- Apics certification preferred.
- Four- year university degree or similar level of knowledge and experience.
Experience: 2- 5 year experience in purchasing.
Knowledge of Product and process knowledge.
Skills and Abilities:
- Reporting skill &Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Good inventory management.
- Measure and control performance goals and standards.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- MS Office (Excel, Word, PP).
*Work in shifts (from 1:00PM- 9:00PM), allowance is provided.
Quyền lợi
- Tăng lương
- Phụ cấp
- Du Lịch
- Nghỉ phép năm
- Chế độ thưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Laptop
- Đồng phục
- Đào tạo
- Xe đưa đón
- Công tác phí
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:25:02
Khởi nguồn từ năm 2005, Bảo Hiểm AAA được thành lập là một công ty bảo hiểm phi nhân thọ. Trong năm 2007, chúng tôi là đơn vị đầu tiên trên thị trường bảo hiểm phi nhân thọ thành lập Trung Tâm Chăm Sóc Khách Hàng (Call Centre) đồng thời triển khai sản phẩm Bảo Hiểm Du Lịch Toàn Cầu trong năm 2006.
Trong suốt 17 năm có mặt trên thị trường, hiện Bảo hiểm AAA đã có 51 chi nhánh và 100 phòng giao dịch trên phạm vi toàn quốc. Tháng 12/2021, Bảo hiểm AAA chính thức trở thành thành viên của Tập đoàn Bamboo Capital (BCG) - một trong những tập đoàn đa ngành hàng đầu Việt Nam với hơn 30 công ty thành viên và liên kết.
Việc sáp nhập vào BCG đánh dấu cột mốc quan trọng trong định hướng và sự phát triển của Bảo hiểm AAA trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầу đủ chế độ bảo hiểm theo luật lao động.
- Bảo hiểm sức khỏe AON.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
Lịch sử thành lập
- Năm 2005, Bảo hiểm AAA được Bộ Tài chính cấp phép hoạt động trong lĩnh vực Bảo hiểm phi nhân thọ.
- Năm 2006, Ra mắt thị trường với Hội sở và 02 Chi nhánh tại TP.HCM.
- Năm 2007, Trở thành đơn vị đầu tiên trên thị trường Bảo hiểm phi nhân thọ thành lập Trung tâm Chăm sóc khách hàng (Call Center)
- Năm 2009, Nhanh chóng phát triển mạng lưới hoạt động lên 51 Chi nhánh, thêm 01 Trung tâm dịch vụ khách hàng với 100 Phòng giao dịch trên Toàn quốc.
- Năm 2013, Trở thành thành viên Tập đoàn Bảo hiểm Úc (IAG).
- Năm 2015, Thực hiện tái cấu trúc và mô hình hoạt động tập trung nhằm gia tăng dịch vụ khách hàng nhanh chóng và đáng tin cậy.
- Năm 2020, Thiết lập mục tiêu tăng trưởng hiệu quả và phát triển bền vững.
- Năm 2021, Trở thành thành viên của Tập đoàn Bamboo Capital (BCG)
- Năm 2022, Giải thưởng Top 10 Thương hiệu dẫn đầu Việt Nam
Mission
- Bảo vệ khách hàng trước những yếu tố không mong muốn trong cuộc sống bằng những gói sản phẩm đa dạng, chi phí hợp lý với quyền lợi bảo hiểm luôn được đảm bảo cùng những dịch vụ chất lượng cao theo tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, khuyến khích sự tự do sáng tạo. Mỗi nhân viên đều được khen thưởng, phát triển công bằng cho mọi kết quả cống hiến và hiệu quả thực tế.
- Tối đa giá trị đầu tư cho cổ đông bằng chiến lược kinh doanh bền vững, thông minh cùng cơ chế quản trị rủi ro chuyên nghiệp.