Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Be responsible for annual Marketing plan (developing & implementing) including initiatives of PR/Media, Advertising, Event, CRM, Digital which have to be in line with global strategy, local marketing KPIs & timeline within assigned budgets.
· Develop competitive client treatment strategy including clienteling, gifting, event, activity for different target group of clients: new, existing, prospective…
· Manage to build 360 degrees campaign launch for new collections.
· Build & nurture professional & strong working relationships with both internal and external parties.
· Explore further possibilities in order to enhance brand’s visibility through different channels.
· Track, monitor & evaluate the effectiveness of all the Marketing activities & invested channels.
· Play as an internal key contact point to update, share and engage different teams with brands the same way we build love and trust in our media partners & targeted clients.
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualification:
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
2. Knowledge:
· Knowledge of Luxury fashion is a plus.
3. Experience:
· At least 3 years of experience working in marketing role.
· Experienced of creating and implementing plans, setting budgets & strong follow-ups.
4. Skills/Competencies:
· Fluent in spoken & written English.
· Good sense of story-telling & presentation skills and have strong client-centric mindset.
· Proven ability to cultivate and sustain professional working relationships with different parties (both internal & external).
· Proven track record of delivering results in ambiguous situations & ability to self-manage and prioritize work to deliver on key goals.
· A big plus if you are a responsive, agile, detail-oriented, well-organized & teamwork player.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần bảo hiểm OPES ra đời từ 2018, Bảo hiểm số OPES không chỉ mang lại giải pháp bảo vệ toàn diện cho bạn & gia đình, cộng đồng, mà còn là người bạn đồng hành, cùng bạn trải nghiệm cuộc sống!
CÔNG NGHỆ nằm trong DNA của OPES, để từ đó bắt đầu hành trình chuyển đổi số hóa trên nền tảng Bảo hiểm trực tuyến; hiện thực hóa giấc mơ trở thành Nhà Bảo hiểm số tiên phong tại Việt Nam và mang tới trải nghiệm mới tối ưu cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm OPES Care
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team Building
- Hoạt động văn hóa
Lịch sử thành lập
- Tháng 3/2018, OPES được cấp giấy phép thành lập và hoạt động bởi Bộ Tài chính
- Tháng 7/2018, Triển khai kế hoạch và xây dựng nền móng phát triển kinh doanh
- Tháng 3/2019, Chính thức đi vào hoạt động kinh doanh và triển khai (FDC) qua ứng dụng/ website
- Tháng 12/2020, Đạt 750 tỷ đồng phí bảo hiểm gốc
- Tháng 5/2021, Đạt mốc 1.000 tỷ đồng phí bảo hiểm gốc
- Năm 2022, Công ty bảo hiểm phi nhân thọ đầu tiên tích hợp “Công nghệ Telematics” vào bảo hiểm ô tô (O CAR) tại Việt Nam
Mission
Tiên phong trong ứng dụng công nghệ để nâng cao chất lượng cuộc sống cộng đồng bằng các sản phẩm bảo hiểm số đơn giản, tiện lợi