Việc làm Bảo hiểm Viễn Đông

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Bảo hiểm Viễn Đông
[HCM] Nhân viên Kinh doanh Hàng hóa hàng không - Cargo Sales Executive
Bảo hiểm Viễn Đông
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

  • Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
  • Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
  • Monitor space availability ex hub for sales orientation.
  • Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
  • Support Manager to develop other products within AVS2 team.
  • Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
  • The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
  • Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
  • Work with team and airlines principal for space from hub.
  • Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
  • Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
  • Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
  • Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
  • Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
  • Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
  • Making the weekly/monthly report as required.
  • Working location: 30 Phan Thuc Duyen, ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City.

BENEFITS

  • Competitive salary and attractive benefits.
  • 15 days of annual leave and holidays according to Government regulations.
  • Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
  • Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).

Yêu Cầu Công Việc

REQUIREMENTS

  • Having at least 2-3 years of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
  • Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
  • Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
  • Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
  • Prefer candidates who have IATA certificate
  • Fluent in English and Vietnamese
  • Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
  • Strong communication and customer focus.
  • Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Positive attitude and a willingness to learn.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Bảo hiểm Viễn Đông
Bảo hiểm Viễn Đông Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
19 Phùng Khắc Khoan

Công ty Cổ phần Bảo hiểm Viễn Đông (VASS) được thành lập ngày 07/11/2003 theo Giấy phép của Bộ Tài chính,  trở thành doanh nghiệp bảo hiểm tư nhân lâu đời nhất tại Việt Nam.

Ngay sau khi thành lập, VASS nhanh chóng phát triển mạng lưới của mình, bắt đầu từ các thành phố lớn và bây giờ đã có mặt tại hầu hết các tỉnh thành trong cả nước với gần 100 chi nhánh, văn phòng giao dịch.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm xã hội và bảo hiểm y tế, thất nghiệp theo quy định của pháp luật.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Năm 2005, Top 20 thương hiệu uy tín 
  • Năm 2006, Nhãn hiệu cạnh tranh quốc gia 
  • Năm 2007, Quả Cầu Vàng Việt Nam 2007 – The Best Insurers. Thương hiệu mạnh Việt Nam” trong 02 năm liền 2007 và 2008
  • Năm 2008, Công ty Cổ phần hàng đầu Việt Nam. Top 500 Doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam – VNR500
  • Năm 2009, Công ty đại chúng chưa niêm yết hàng đầu Việt Nam. Doanh nghiệp vì cộng đồng. Thương hiệu mạnh Việt Nam 

Mission

Sứ mệnh của Bảo hiểm viễn đông VASS là cùng nhau xây dựng các kế hoạch tài chính thực tế và hỗ trợ phát triển kinh tế và xã hội.

Những nghề phổ biến tại Bảo hiểm Viễn Đông

Bạn làm việc tại Bảo hiểm Viễn Đông? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bảo hiểm Viễn Đông

Bảo hiểm Viễn Đông

Click để đánh giá