![CÔNG TY CỔ PHẦN BÊ TÔNG HỒNG HÀ CÔNG TY CỔ PHẦN BÊ TÔNG HỒNG HÀ](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/19/download-11-1693279906.png)
Mô tả công việc
***COMPANY INTRODUCTION:
YUJIN VINA Co., Ltd specializes in manufacturing cutlery such as spoons, forks, and knives for European and American brands and handbag metal accessories for luxury brands. The company has been in operation for more than 20 years with three factories in Thu Duc and one new factory in Long An focusing on automation. We are looking for young talented and active employees who are willing to take on new challenges and leadership opportunities to upgrade their career.
***ABOUT YOUR ROLE:
Orientation, unity, team development to bring the highest efficiency in work.
***YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE:
1. For Junior Manager position
- daily communicate with customers
- explore customer information
- discuss with customers' requests, demands or claims
- check and process to take the lable from customer system
- weekly join salesteam meeting
- arrange and join meeting with clients or suppliers
- manage orders
- do production request, book ERP, book GD
- create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD turn over in ERP
- price calculate and quotation, make sales contract note,
- arrange shipments
- book & follow inspection
- work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
- chase production's productivity, packing materials
- follow and develop new designs, new production with R&D team
- check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
- arrange air shipments
- packing photos report to customer
- weekly update shipment on EX-A
- make BOD weekly
- making the commision to customer
- follow and pushing payment
- Scan barcode to customer
2. For Staff position
- Build and maintain partnership with current & new customers.
- Arrange meetings, reply emais, phone calls with customers to identify their needs to
- provide suitable solutions.
- Handle selling activities (Proposal / presentation, sending catalog / sample to customer,
- pricing)
- Make new contract / follow PO / payment / raise on system.
- Follow prodution plan and make sure it meet cusstomer reruirements.
- Check market movement and analyse competitor.
- Keep customer database updated.
- Follow up monthly sales forecast and achieve sale targets.
- Follow ETD, ETA ,CO, Packing List, invoices before delivery.
- ERP input data.
- Check payment status.
- Solving quality complaints.
3. For International Sales Senior Staff
- daily communicate with customers
- explore customer information
- discuss with customers' requests, demands or claims
- check and process to take the lable from customer system
- weekly join salesteam meeting
- arrange and join meeting with clients or suppliers
- manage orders
- do production request, book ERP, book GD
- create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD turn over in ERP
- price calculate and quotation, make sales contract note,
- arrange shipments
- book & follow inspection
- work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
- chase production's productivity, packing materials
- follow and develop new designs, new production with R&D team
- check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
- arrange air shipments
- packing photos report to customer
- weekly update shipment on EX-A
- make BOD weekly
- making the commision to customer
- follow and pushing payment
- Scan barcode to customer
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Marketing, Business Administration, Economics or related business or commercial discipline. Preferrably international business administration.
- 05years of experience in Sales & Marketing for junior manager and 03 years for staff
- Fluent in English, both spoken and written skills. MS application
- Independent working/strong project management skill
- Negotiattion skills
- Full the job as assigned
- Responsibility to handle and solve problem or complaint from buyers
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
![CÔNG TY CỔ PHẦN BÊ TÔNG HỒNG HÀ CÔNG TY CỔ PHẦN BÊ TÔNG HỒNG HÀ](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/19/download-11-1693279906.png)
Công ty Cổ phần Bê tông Hồng Hà là một doanh nghiệp sản xuất và cung ứng chuyên nghiệp bê tông thương phẩm
Thành lập từ năm 1996, với trên 25 năm kinh nghiệm, Bê tông Hồng Hà sản xuất và cung cấp bê tông thương phẩm cho các loại công trình xây dựng dân dụng (cao ốc chung cư, văn phòng, thương mại), công nghiệp, hạ tầng cơ sở (dự án cầu đường, khu công nghiệp) trong khu vực thành phố Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, và những vùng lân cận. Các công trình đòi hỏi kỹ thuật phức tạp đã thực hiện như bê tông cọc nhồi, đúc trượt liên tục, bể chứa nước, bê tông khối lớn, dầm chuyển, vv...
Là doanh nghiệp sản xuất và cung ứng chuyên nghiệp bê tông thương phẩm, hoạt động theo giấy phép kinh doanh số: 3700723585 ngày 25-03-2020.
Văn phòng chính:
Lô 84, đường số 5, KCN Sóng Thần 1, P. Dĩ An, TP. Dĩ An, Bình Dương.
hongha@hhb.vn
Các Xí nghiệp:
Xí Nghiệp 1: (1996), Lô 84, đường số 5, KCN Sóng Thần 1, Dĩ An, Bình Dương - 0931 771 856
Xí Nghiệp 3: (2005), xã Tân Phước Khánh, Tân Uyên, Bình Dương - 0931 771 703
Xí Nghiệp 4: (2007), xã Tân Định, Bến Cát, Bình Dương - 0931 771 740
Xí Nghiệp 5: (2013), Cảng Thanh Phước, Gò Dầu, Tây Ninh - 0931 771 705
Xí Nghiệp 6: (2014), Nam Sài Gòn, P7, Q8, Hồ Chí Minh - 0931 771 346
Xí Nghiệp 7: (2016), KCN Minh Hưng III, Chơn Thành, Bình Phước - 0931 771 702
Xí Nghiệp 9: (2017), Phú Hữu, Quận 9, Hồ Chí Minh - 0931 771 730
Chứng nhận ISO 9001:2015: của tổ chức chứng nhận EFC, IAF
Những nghề phổ biến tại BÊ TÔNG HỒNG HÀ
Bạn làm việc tại BÊ TÔNG HỒNG HÀ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo BÊ TÔNG HỒNG HÀ](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/19/download-11-1693279906.png)