Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Human Resources Officer
Basic Global
13 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
8 - 12 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
28/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/01/2025
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Mô tả công việc
1. General Administration:
- Supervise the day-to-day administrative operations of the resort, including managing office supplies and facilities.
- Coordinate with other departments to ensure smooth operations and communication.
- Manage staff schedules, ensuring adequate coverage in all areas of resort operation.
- Coordinate staff payroll administration, ensuring accuracy and timeliness of payments.
- Oversee the planning and execution of resort activities, ensuring they meet guest satisfaction and safety standards.
- Collaborate with the activities team to organize daily, weekly, and seasonal recreational events for guests.
- Ensure the proper training and preparedness of activity staff to deliver high-quality guest experiences.
- Monitor guest feedback on activities and suggest improvements to enhance guest satisfaction.
- Promote employee welfare and morale by organizing team-building activities, staff events, and celebrations.
- Coordinate staff training programs to improve skills and customer service excellence.
- Address employee concerns and ensure a positive work environment.
- Prepare regular reports on HR activities, staffing levels, and any issues affecting resort operations.
- Maintain up-to-date records of employee attendance, leaves, and disciplinary actions.
- Assist in preparing annual budgets related to HR and activity planning.
Quyền lợi được hưởng
- 100% salary and service charge in probation.
- Join in social insurance after probation.
- Accommodation at Staff house with 3 meals/ day.
- 12 days Annual leave in a year.
- Annual home visit allowance.
- Participate in staff activities: Birthday, YEP, Outing trip,...
Yêu cầu công việc
1. Education: College's degree in Human Resources, Hospitality Management, Business Administration, or related field.
2. Experience: At least 2-3 years of experience in HR or administration, preferably in the hospitality or resort industry.
3. Skills:
2. Experience: At least 2-3 years of experience in HR or administration, preferably in the hospitality or resort industry.
3. Skills:
- Strong organizational and multitasking abilities.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Proficiency in HR software and Microsoft Office Suite.
- Knowledge of labor laws, safety regulations, and general resort operations.
- Leadership and decision-making capabilities.
- Ability to work under pressure.
- Strong problem-solving skills and a customer-oriented mindset.
Yêu cầu hồ sơ
Directly apply on Hoteljob.vn or zalo 0799 667 123
Khu vực
Basic Global
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
18/7 Tam Bình, KP8, P. Hiệp Bình Chánh, TP. Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Công ty cổ phần Cơ Bản Toàn Cầu – Basicglobal xây dựng một tầm nhìn dài hạn với sự mệnh của mình tạo ra nền tảng an toàn và phát triển cho cá nhân và doanh nghiệp, Công ty tập trung và phát triển mũi nhọn vào 3 lĩnh vực: Cung cấp nền tảng service, Phát triển thương hiệu sản phẩm, thiết bị PCCC chất lượng cao, phát triển sản phẩm xây dựng nhà lắp ghép, nhà thông minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Bạn làm việc tại Basic Global? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Basic Global
Click để đánh giá