Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support the team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information
CORE WORK ACTIVITIES
- Maintain confidentiality of proprietary materials and protect the privacy of guests and coworkers by following company policies and procedures.
- Ensure a clean, professional appearance by adhering to uniform and hygiene standards.
- Perform other duties as assigned by supervisors.
- Address guest needs in a timely, professional manner, anticipating their service requirements and acting on preferences whenever possible.
- Use company-specific processes to resolve issues and build trust with guests.
- Greet guests warmly, using their names when possible, and express appreciation with a sincere farewell.
- Engage with guests about their stay, property services, and local attractions.
- Use clear, professional language when communicating with guests and coworkers.
- Answer phones promptly, using proper etiquette, including transferring calls and taking messages accurately.
- Prepare written documents (e.g., daily logs, business letters) and ensure accuracy through proofreading.
- Maintain effective communication with colleagues to exchange necessary information.
- Support coworkers, treating them with dignity and respect, and fostering positive relationships across departments.
- Collaborate with others to promote teamwork and achieve shared goals.
- In support of Sales & Marketing, handle general office duties like filing, emailing, typing, faxing, and managing mail to ensure smooth operations.
- By maintaining a professional demeanor, communicating effectively, and working as a team, help deliver an exceptional experience for guests and ensure the smooth running of the department.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Education: Bachelor of Degree.
- Fluent in English, confident and be able to work independently.
- Prefer candidates with experience in similar position.
- Be well-organized and be able to multitask.
- Be careful, responsible and ensure the confidentiality of documents.
Yêu cầu hồ sơ
Công Nghệ Hamilton Air chuyên cung cấp các loại quạt, các doanh nghiệp trên toàn thế giới trong đó có Fortune 500* sử dụng quạt của chúng tôi để cắt giảm tới 30% chi phí tiền điện làm mát và sưởi ấm mùa đông và lý do tại sao các nhà thiết kế tin tưởng vào các mẫu được xếp hạng ENERGY STAR® của chúng tôi để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng về các dự án bền vững được chứng nhận LEED *.
Với chế độ Haiku Fan Eco mang lại hiệu quả hàng đầu thế giới nhờ sự tiện lợi của thiết bị di động của bạn. Sử dụng công nghệ này đang được chờ cấp bằng sáng chế với ứng dụng di động của Haiku, Fan Eco mang đến khả năng tiết kiệm năng lượng chưa từng có với luồng không khí làm mát hài hòa và hoàn hảo. Kích hoạt chỉ bằng một nút chạm thông qua ứng dụng di động Haiku APP® thiết kế bởi hãng Big Ass Fans®. Tối ưu hóa hiệu quả của quạt cân bằng lý tưởng giữa luồng không khí với năng lượng sử dụng. Cài đặt một lần duy nhất: dễ dàng tận hưởng sự thoải mái và tiết kiệm năng lượng lâu dài. Chức năng này chỉ có sẵn dành cho những quạt trần Haiku được kết nối.