- Coordinate with relevant departments to manage the control project.
- Resolve inter-departmental conflicts and make final conclusions;
- Conduct monthly violation reconciliation and debt offset with suppliers according to prescribed policies.
- Work with relevant departments to develop formulas for calculating Station Operational Standard Scores
- Develop reporting tools to update, recommend measures to improve Station Operational Standard Scores to relevant departments;.
- Share opinions and propose ideas for projects within the internal quality control team, while also supporting projects of other teams.
- Minimum of 1 year of experience in reporting, preferably in the logistics industry.
- Experience with statistical packages such as Gsheet, MS Excel, tailored for logistic data analysis.
- Bachelor's degree in logistics, business administration or a related field.
Công ty Cổ phần Công nghệ OCG được thành lập năm 2016, là thành viên của NTT E-Asia trực thuộc Tập đoàn NTT – Tập đoàn cung cấp dịch vụ viễn thông và công nghệ hàng đầu tại Nhật Bản.
Chúng tôi hiện đang dẫn đầu xu hướng khi làm chủ những công nghệ tiên tiến nhất để hỗ trợ các doanh nghiệp nước ngoài đưa ra những sản phẩm đạt tiêu chuẩn cao để hợp tác với đối tác phù hợp. Các dịch vụ chính của chúng tôi bao gồm Dịch vụ Offshore; Dịch vụ gia công phần mềm BPO và Dịch vụ phát triển phần mềm dựa trên nền tảng OutSystems.
Với sứ mệnh mang đến những giải pháp CNTT đa nền tảng phục vụ cộng đồng và nâng cao chất lượng dịch vụ của xã hội Việt Nam, OCG luôn chào đón những người đồng hành tài năng, nhiệt huyết, mong muốn đóng góp những giá trị to lớn để chúng tôi không ngừng sáng tạo, tìm tòi và lên ý tưởng phát triển mới cho sản phẩm và dịch vụ công nghệ của OCG.