- Receive and resolve issues related from customers, be the focal point for troubleshooting, etc.
- Coordinate with internal departments to handle daily tasks to operate the service and resolve problems.
- Foster collaboration between different departments (e.g., sales, marketing, finance) to ensure seamless operational processes and achievement of common goals.
- Project Management: Lead cross-functional projects, ensuring timely delivery within budget while meeting quality standards.
- Performance Monitoring and Reporting to maintain and develop quality assurance processes to ensure that operations meet established standards and regulations.
- Prepare weekly/monthly/quarterly reports with daily tasks.
- Other tasks as requested by the direct line manager.
- Support Admin Tasks such as filing documents, hosting contracts, paying promotion costs, etc.
- Minimum Qualifications: University degree majoring in Economics, Marketing, Business,etc
- Experience:
- Have knowledge about operating payment services including offline and online payment (websites, mobile applications that sell products/services).
- Have experience in business operations or a similar role
- Essential skills:
- Proficient in English.
- Proficient in office tools/skills
- Proficient in using analytical tools is a plus
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Adaptable and resilient in a fast-paced environment.
- Personal characteristics:
- Responsibility, honest, enthusiastic
- Withstand pressure with high and repetitive workload
- Strategic thinker with a focus on results.
- Detail-oriented with strong organizational skills.
Công ty Cổ phần Công nghệ OCG được thành lập năm 2016, là thành viên của NTT E-Asia trực thuộc Tập đoàn NTT – Tập đoàn cung cấp dịch vụ viễn thông và công nghệ hàng đầu tại Nhật Bản.
Chúng tôi hiện đang dẫn đầu xu hướng khi làm chủ những công nghệ tiên tiến nhất để hỗ trợ các doanh nghiệp nước ngoài đưa ra những sản phẩm đạt tiêu chuẩn cao để hợp tác với đối tác phù hợp. Các dịch vụ chính của chúng tôi bao gồm Dịch vụ Offshore; Dịch vụ gia công phần mềm BPO và Dịch vụ phát triển phần mềm dựa trên nền tảng OutSystems.
Với sứ mệnh mang đến những giải pháp CNTT đa nền tảng phục vụ cộng đồng và nâng cao chất lượng dịch vụ của xã hội Việt Nam, OCG luôn chào đón những người đồng hành tài năng, nhiệt huyết, mong muốn đóng góp những giá trị to lớn để chúng tôi không ngừng sáng tạo, tìm tòi và lên ý tưởng phát triển mới cho sản phẩm và dịch vụ công nghệ của OCG.