Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty cổ phần công nghiệp INVICO được thành lập năm 2008, là đơn vị chuyên thiết kế, sản xuất và cung cấp tủ bảng điện, trạm điện, hệ thống điện uy tín cho các công trình công nghiệp, xây dựng và thương mại.
Vươn tới tầm cao – Tự hào thương hiệu Việt
Your success – Our development
Đó chính là 2 tiêu chí hoạt động của chúng tôi. Công ty cổ phần công nghiệp Invico được thành lập từ tháng 1-2008. Tồn tại đến ngày nay và đang trên đà phát triển mạnh mẽ chính nhờ việc tuân thủ xây dựng trên tiêu chí đã định hướng. Chấp nhận đương đâu với mọi thử thách, Invico đã được cọ sát với rất nhiều dự án khó và đã nỗ lực không ngừng đáp ứng xuất sắc về chất lượng hoàn thành tiến độ, cạnh tranh giá thành.
Với độ ngũ nhân viên trẻ, nỗ lực không ngừng trong việc cải tiến công nghệ, tối ưu thiết bị do đó Invico cạnh tranh mạnh mẽ trên thị trường với 3 điểm mạnh quan trọng là chất lương, tiến độ và giá thành.
Vật liệu và linh kiện được sử dụng luôn được lựa chọn những sản phẩm tốt nhất.
Là thương hiệu chất lượng trên thị trường, Invico luôn kiểm định chất lượng sản phẩm khắt khe. Chăm sóc hậu mãi cho khách hàng đầy đủ trong việc bảo hành và bảo trì bảo dưỡng sản phẩm. Luôn nhiệt tình tư vấn cho khách hang mọi thông tin cần thiết.
Các sản phẩm thế mạnh của công ty như:
Tủ điện cao thế 35kV, 22kV, 6kV
+ Tủ điều khiển bảo vệ
+ Tủ cầu dao phụ tải
+ Tủ đo lường
+ Tủ máy cắt
+ Tủ tụ bù
+ Tủ điều khiển động cơ
+ Tủ RMU gồm dao và chì
Hệ thống tủ điện 0,4kV
+ Hệ thống tủ tổng sau MBA: tủ máy cắt, tủ liên lạc, tủ bù, tủ ATS
+ Tủ và bàn điều khiển hệ thống trạm bơm, động cơ khác
+ Trạm Kiosk ngoài trời
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHIỆP INVICO
INVICO INDUSTRY CORPORATION
Địa chỉ: 71 Cổ Bi - Gia Lâm - Hà Nội
Điện thoại: 04.3537.8406 - Fax: 04.35378408
Hotline: 098.837.8686 - 098.8765.246
E-mail: info@invico.com.vn
Website: www.invico.com.vn - www.invico.vn